Gå til innhold

Szczecin - Polen


Vegard

Anbefalte innlegg

I Stettin var det en gang en nattklubb i 3 etasjer som het Kaskada. Kanskje det mest heftige utestedet jeg har vært på selv om jeg var ganske ung. Dessverre brant den ned tidlig på nittitallet. Sikkert flere enn meg som husker den?

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 11 months later...

Hei!

Fikk en tilbakemelding fra naboen, som hadde vært en tur i Polen. Han sier det er mange jenter, men det som er utfordringen er å få til en avtale med en jente som du tror er hun du har gjort en avtale med. De finnes på ROKSA.pl, og ODLOTY.pl. Det er de største sidene, men jentene har ofte annonse på begge stedene, men gjerne forskjellige tlf.nr og navn. Bildene har sladdet ansikt, så det er ikke like lett å se om det er riktig jente som kommer. De skriver at de kan snakke engelsk, men det stemmer ikke alltid. Naboen fikk besøk av en jente som ikke kunne et ord, men det gikk greit, hun var opptatt med munnen til andre ting! De som kun besøker hotel, tar som regel ekstra 50 sl for taxi, og at en slik bestilling har et min på 2 timer. Da var naboens erfaring, ta kontakt med de dyreste, som tar 400. Da er det rett dame, hun kan sine ting, og kommer når hun skal. Det blir ca 900 nok, så det blir billig sett med norske øyne. Å reise på besøk hjem til jentene, er vel ikke det naboen har best erfaring med. I Szscecin er det lite utvalg av damer i et begrenset antall steder å besøke. Gold klubb hadde mest, men det ble med en ringerunde i stedenfor. :)

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...