Gå til innhold

noen som har besøkt her?


Gjest

Anbefalte innlegg

På 2.7.2020 den 6.17, nelson2 skrev:

Lord, du har en del innlegg her;

Hvorfor ikke inkludere navnet på massasjestedet i overskrften, så blir det enklere søkbart.

Bare et lite velmenende tips.

hehe helt enig med deg. Skal huske på det neste gang. gikk litt fort i svingen her.

Lenke til kommentar

Terningkast 3 ja. Måtte innom noe en søndag pga fyllesyke. Forsøkte 3 steder, og Napason svarte først. Hun kan jo faktisk massere.. Jeg hadde egentlig dårlig tid, så jeg var glad timen bare varte 45. Men, om du vil ha 1 time, var inntrykket mitt at det er inkludert dusj. jeg kunne alltids sagt i fra og bedt om hodemassasje eller noe, hvis jeg hadde godt tid.

Hun leverer også ganske fin teasing.. Jeg prøvde ikke på noe annet enn HJ, men den var 500 uten å spørre noe ytterlige så betalte jeg det. Sikkert mulig med alt mulig her, siden hun har jobbet hos Bupbha tidligere.

Lenke til kommentar
15 timer siden, briljant skrev:

Terningkast 3 ja. Måtte innom noe en søndag pga fyllesyke. Forsøkte 3 steder, og Napason svarte først. Hun kan jo faktisk massere.. Jeg hadde egentlig dårlig tid, så jeg var glad timen bare varte 45. Men, om du vil ha 1 time, var inntrykket mitt at det er inkludert dusj. jeg kunne alltids sagt i fra og bedt om hodemassasje eller noe, hvis jeg hadde godt tid.

Hun leverer også ganske fin teasing.. Jeg prøvde ikke på noe annet enn HJ, men den var 500 uten å spørre noe ytterlige så betalte jeg det. Sikkert mulig med alt mulig her, siden hun har jobbet hos Bupbha tidligere.

Åpenbart veldig ulik smak i damer da du liker Bupbha. Hun ville jeg gitt terningkast 0.

Jeg fikk dusje før og etter massasje da jeg var hos Napason.

Lenke til kommentar
1 time siden, NorskeSimen skrev:

Åpenbart veldig ulik smak i damer da du liker Bupbha. Hun ville jeg gitt terningkast 0.

Jeg fikk dusje før og etter massasje da jeg var hos Napason.

Dusjet så klart før og etter (hun krevde det også, pga corona), men det var 1 time ink dusj

Lenke til kommentar
2 minutter siden, briljant skrev:

Dusjet så klart før og etter (hun krevde det også, pga corona), men det var 1 time ink dusj

Skjønner, misforstod. Ja var 1 time inkludert dusj når jeg var der også.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...