Gå til innhold

Brianna - Fake bilder


Gjest

Anbefalte innlegg

Det kan være mange grunner til at noen ikke vil avbildes så de kan kjennes igjen, men finner bilder som er like. Hun er et varmt og flott menneske som fortjener de beste og ikke de som nedlatende snur i døra! 

Lenke til kommentar

Så du mener at det er nedlatende å snu i døra når annonsen sier at det er versifiserte ekte bilder, men det er en annen som står i døra?

Spesielt også når realiteten har minst 10-20kg mer enn på bildene?

Da kjenner jeg at jeg driter i om varene faktisk et bra og påberoper meg retten til å takke for meg ved å vende i døra!

Lenke til kommentar

Hun skriver jo også eksplisitt i annonseteksten sin:

»My photos are real and you get what you see, curvy girl»

 

Nesten så man får lyst til å bestille tid, bare for å kunne snu i døra... Kanskje hun tar poenget om mange nok gjør det.

 

Lenke til kommentar
  • 6 months later...

 Brianna har helt klart fake bilder og en god del større i virkeligheten enn på bildene. Men hun er veldig hyggelig, service innstilt og lever seg godt inn i møtet :) hvis du kan leve med at bildene er feil så vil jeg sterkt anbefale Brianna 👍👍 jeg har kun gode erfaringer

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
På 15.1.2021 den 8.54, Perryhansen skrev:

 Brianna har helt klart fake bilder og en god del større i virkeligheten enn på bildene. Men hun er veldig hyggelig, service innstilt og lever seg godt inn i møtet :) hvis du kan leve med at bildene er feil så vil jeg sterkt anbefale Brianna 👍👍 jeg har kun gode erfaringer

Fake bilder som hun selv hevder er ekte. Samtidig den mest ivrige eskorten i episenteret av det muterte viruset for øyeblikket! 

Sorry, men slike damer skitner til bransjen!

 

 

 

 

 

Endret av Stakan
Lenke til kommentar
  • 3 years later...
På 15.1.2021 den 8.54, Perryhansen skrev:

 Brianna har helt klart fake bilder og en god del større i virkeligheten enn på bildene. Men hun er veldig hyggelig, service innstilt og lever seg godt inn i møtet :) hvis du kan leve med at bildene er feil så vil jeg sterkt anbefale Brianna 👍👍 jeg har kun gode erfaringer

Ett apropos.  Hun er flink i norsk også

Lenke til kommentar

Interessante opplysninger fra @Hore bukk som er en mann av svært få ord når det kommer til kommunikasjon.  Jeg derimot kan godt skrive en liten avhandling om Brianna og noen av hennes eskapader som jeg kjenner til.  Men vil gjerne høre om det er noen av dere andre som kjenner henne og som er fornøyd med henne og går tilbake til henne gang på gang, som våger å ta ordet og si noe.  Enten rosende, eller mindre flatterende.  Jeg skal i ettertid kommentere hva jeg tenker om det som blir skrevet.  Ordene til @Hore bukk er så små og lite beskrivende, så de må fylles ut til å bli mer beskrivende setninger.  Det er ikke sikkert at han klarer det selv, dessverre.

Lenke til kommentar
11 timer siden, Tototre skrev:

Interessante opplysninger fra @Hore bukk som er en mann av svært få ord når det kommer til kommunikasjon.  Jeg derimot kan godt skrive en liten avhandling om Brianna og noen av hennes eskapader som jeg kjenner til.  Men vil gjerne høre om det er noen av dere andre som kjenner henne og som er fornøyd med henne og går tilbake til henne gang på gang, som våger å ta ordet og si noe.  Enten rosende, eller mindre flatterende.  Jeg skal i ettertid kommentere hva jeg tenker om det som blir skrevet.  Ordene til @Hore bukk er så små og lite beskrivende, så de må fylles ut til å bli mer beskrivende setninger.  Det er ikke sikkert at han klarer det selv, dessverre.

Hun var en av mine faste. Bildene er gamle men dama ser bra ut. Møter henne ikke lenger, synes det ble kjedelig. 

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar

Takk @Apeesel.  Du har god smak.  Jeg er enig med deg.  Men jeg vil gjerne møte henne igjen en dag.  Fant ut at det trengte jo ikke å være kjedelig, om jeg bare ledet an, hvilket jeg har gjort mange ganger med henne.

Lenke til kommentar

tipper hun veier 59 kg nå, eller 62.  Bildene er noe gamle, som @Apeesel påpeker og som flere klager på i anmeldelser på RE.  Men ingen grunn til å snu i døra.  Hun har en video ute i annonsen.  Den er fra 2022, og gir en god beskrivelse.  Du kan sikkert be henne om å få se flere filmklipp 😁

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...