Gå til innhold

Anmeldelser


LongLars

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, LongLars skrev:

Jeg snakket med en jente jeg besøkte rundt anmeldelsene, og hun sa at akkurat nå er det en krig hvor de må betale for å få noen gode anmeldelser, og hvis de ikke gjør det, får de mange dårlige anmeldelser Så det er derfor mange har slått dem av

Nå er det vel kundene som avgjør utifra sine erfaringer med stedet som gir gode/ dårlige anmeldelser? 
Det er såklart noen som faker anmeldelser både sine egne og andre sine profiler, men disse er jo lett å gjennomskue. 

Lenke til kommentar

Man ser om den som anmelder har vært medlem lenge og om vedkommende har anmeldt mange forskjellige. Da er vedkommende å stole på. Når den som anmelder har vært med noen få dager, ligger det i kortene at vedkommende kan ha andre interesser. Jeg har flere anmeldelser utfra hvordan jeg har opplevd møtet. Det med betaling forstår jeg ikke. Er det snakk om at de må gi rabatt for å få gode anmeldelser? Har aldri vært borti noe slikt.

 

Lenke til kommentar
9 minutter siden, Arnesko skrev:

Man ser om den som anmelder har vært medlem lenge og om vedkommende har anmeldt mange forskjellige. Da er vedkommende å stole på. Når den som anmelder har vært med noen få dager, ligger det i kortene at vedkommende kan ha andre interesser. Jeg har flere anmeldelser utfra hvordan jeg har opplevd møtet. Det med betaling forstår jeg ikke. Er det snakk om at de må gi rabatt for å få gode anmeldelser? Har aldri vært borti noe slikt.

 

Nei det skal ikke være "kunder", men noen som ønsker å styre markedet

Lenke til kommentar

Tror mange av stedene lager bruker selv for å booste intrykket. Har vært flere steder som har positive anmelder og når man kommer dit så skjønner man at personen overhode ikke har vært der engang.

Så mitt tips er å se om personen har gjort flere anmeldelser på flere steder og hvordan han skriver. Mange tilfeller er at de bruker google translate og det ser man på skrivemåten-

Lenke til kommentar

Og du velger å tro på dette, Longlars?

Det ikke krig, men heller en metodikk til å oppnå flere "treff". Du må huske at pga Korona, så har vi fått stoppet flyten av nye ansikt til markedet, og det er bare såpass mye de som er i landet kan få til. Før eller siden, med mindre de er på en heithetsskala +8, så bruker opp jenta sin "potensial", dvs mindre og mindre kunder. Før så pleide de å rotere dem ut etter to uker, nå som dette er umulig, så satser de på å lage flere ikke-validerte profiler (samt noen validerte som sniker seg inn her og der) i håp om å lokke seg inn kunder. Dette funker ikke, fordi vi har et anmeldelsessystem. Så de står med to valg, la sannheten ut eller blokere anmedelsene og satse på at det er noen tørste tapere som er villige til å ta sjansen.

Jeg mener også personlig at RE er med på leken, ettersom det er de som har ansvaret for de fleste "fake-sexy" profiler vi ser der, men det er en annen diskusjon. Er jo ingen bombe at websider er mer "attraktive" når det er 300 profiler isteden for 50.

Gutta, her må dere forstå at biologien vår er en fiende. Vi ser en heit ikke-validert profiler, og vi begynner å "håpe" at kanskje så er det en eller annen magisk grunn som ikke har noe med virkeligheten å gjøre. De som er på markedet - samt de fleste damer generelt, kjenner dette, og satser derfor på at lillehodet tar over storehodet. Og om det er en ting jeg vil at de fleste som leser dette skal ta med seg videre, så er det dette: Er profilen for bra til å være sann, så er den ikke til å stole på - 9 av 10 ganger og spesielt nå.

Om du ønsker å likevel ta sjansen, spør om bilder. Si til henne at hun kan skjule ansiktet/eventuelt tattoveringer, og at det du trenger er en body shot og papir med dato. Ut av min egen erfaring, så er legitime jenter med på den null stress - det er de fake og useriøse som faller ut.

Husk at det er nesten umulig å få inn nye i hvertfall fram til august, så alle profiler som ikke er selvstendige, som ikke har anmeldelser fra før er sannsynligvis fake.

Forhåpentligvis så blir det bedre etter august, men vi får se.

Endret av gwimmy
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...