Gå til innhold

Erfaringer med Therese?


Kjell86

Anbefalte innlegg

Nei, men det er et dårlig tegn at hun ikke vil ha anmeldelser. Prisen er dessuten på bærtur. Ser enkelte norske legger seg på det nivået, men det er ingenting som sier at hun her er så mye bedre enn de som tar godt under halvparten. 

Lenke til kommentar

Hun hadde fått et par dårlige anmeldelser, derfor de er skrudd av. Nå har hun lagt inn telefonnummer. Tidligere var det ikke det, men at hun bare reklamerte for snap. Der svarte hunat det er så mange som tar kontakt, så hun svarer kun de som registrerer seg på en side, og betale for å chatte med henne. Kan hende hun er seriøs nå, men var ikke det da annonsen ble opprettet i hvert fall. 

Endret av NorskeSimen
Lenke til kommentar

Ringte og avtalte møte med henne, hunn krevde full betaling(4000kr) 2 dager før treffet, så den sjansen tok eg ikke! Spurte henne om de gjikk fint å betale ved oppmøte, men da fikk eg ikje svar! Virker litt useriøst!

Lenke til kommentar

Takk for svar gutter. Hun arrangerer GB i Oslo neste helg, men samme greia. Må betale på forskudd. 10 gutter og hun tar med en venninne. 🤷🏻‍♂️ Frister, men er vel litt risky.

Lenke til kommentar
5 timer siden, Yesarn skrev:

Ringte og avtalte møte med henne, hunn krevde full betaling(4000kr) 2 dager før treffet, så den sjansen tok eg ikke! Spurte henne om de gjikk fint å betale ved oppmøte, men da fikk eg ikje svar! Virker litt useriøst!

Det er bare scam, betale 4000 kr på forskudd par dager før du i det hele tatt har truffet noen. Det hadde jeg ikke gjort om det så var en jente jeg hadde truffet mange ganger. Tenk du dukker opp så er hun ikke hjemme eller at treffet overhode ikke blir hvordan dere avtalte du vil da overhode ikke få tilbake noen penger.

Lenke til kommentar
10 timer siden, Kjell86 skrev:

Takk for svar gutter. Hun arrangerer GB i Oslo neste helg, men samme greia. Må betale på forskudd. 10 gutter og hun tar med en venninne. 🤷🏻‍♂️ Frister, men er vel litt risky.

Var klar for å betale for dette jeg også, men så spurte jeg om bilde av henne med lapp hvor hun hadde skrevet dagens dato, eller ett eller annet for å bekrefte at det ikke var scam. Da var de siste plassene plutselig tatt. For alt i verden, det kan jo være tilfelle, men.. ja.. litt sketchy..

Lenke til kommentar
På 17.6.2020 den 20.26, Yesarn skrev:

Ringte og avtalte møte med henne, hunn krevde full betaling(4000kr) 2 dager før treffet, så den sjansen tok eg ikke! Spurte henne om de gjikk fint å betale ved oppmøte, men da fikk eg ikje svar! Virker litt useriøst!

Samme her. spurte om kontanter ved oppmøte var mulig.

fikk bare samme svaret om hele beløpet 2 dager i forveien.

 

Håper ikke noen har bitt på den og betalt i forveien, tenker at dette lukter svindel i lang vei....

 

da jeg kommenterte at dette lukter svindel og er ett typisk svindel forsøk so svarte "dem" med politianmeldelse på forsøk på å skaffe seg kjøpefitte...

leverte bare en laaaaang mld med latter og "good luck"

satte telefon opp til å gi automatisk svar SCAM hver gang den mottok mld fra det nummeret...

det tok faktisk to dager før dem slutta å sende svar.......(??)

Lenke til kommentar

Nå har hun visst ordnet med totalt 4 jenter til en todagers GB i TRD for en gjeng heldige menn. Til den nette sum av 2k per pers. Altså.. hvis dette IKKE er en scam så er det jo tidenes avtale hehe :) 

Lenke til kommentar

Theresee er scam!!!

Absolutt Ikke send ingen penger!

Jeg har en kunde som har bli lurt,jeg har alle print,hennes bankkonto (som vise ikke hennes navn)og etter hun fa penger ,hun forsvant (vis det er virkelig en jenta,tror ikke det)

Fals,falsk falsk!!!!D432A1EF-4215-4596-8582-D5BE408CD374.thumb.jpeg.a6fbc3b09846012c690502d970c70c2d.jpeg

Lenke til kommentar

Du kan gi beskjed til banken din om at du har overført penger til «feil» konto og lurer på hvem det er som eier kontoen.. mulig de kan finne det ut. 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Annonsen var slettet fra RE!

Men vis noen ønsker spiller Sherlock Holms og prove a finne kontor eier,nr er 93760354617

Send 50 kr “by mistake..😂😂

Tips..Google picture search slik annonsen..stakkas dama som bilde bli brukt!🙁

9B7D668B-533A-4081-9FB1-C40F4937C9D8.png

Lenke til kommentar

Ok. For det første så er hun plutselig i Bergen på datoen hun hadde fullbooket GB i Stavanger. For det andre sniker hun inn et nytt telefonnummer 

0869D0B4-9A03-4776-A964-F37D28673523.jpeg

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...