Gå til innhold

Erfaringer med Therese?

Featured Replies

Skrevet

Nei, men det er et dårlig tegn at hun ikke vil ha anmeldelser. Prisen er dessuten på bærtur. Ser enkelte norske legger seg på det nivået, men det er ingenting som sier at hun her er så mye bedre enn de som tar godt under halvparten. 

Skrevet

Jeg snakket med en jente jeg besøkte rundt anmeldelsene, og hun sa at akkurat nå er det en krig hvor de må betale for å få noen gode anmeldelser, og hvis de ikke gjør det, får de mange dårlige anmeldelser Så det er derfor mange har slått dem av

Skrevet

Hun hadde fått et par dårlige anmeldelser, derfor de er skrudd av. Nå har hun lagt inn telefonnummer. Tidligere var det ikke det, men at hun bare reklamerte for snap. Der svarte hunat det er så mange som tar kontakt, så hun svarer kun de som registrerer seg på en side, og betale for å chatte med henne. Kan hende hun er seriøs nå, men var ikke det da annonsen ble opprettet i hvert fall. 

Endret av NorskeSimen

Skrevet

Ringte og avtalte møte med henne, hunn krevde full betaling(4000kr) 2 dager før treffet, så den sjansen tok eg ikke! Spurte henne om de gjikk fint å betale ved oppmøte, men da fikk eg ikje svar! Virker litt useriøst!

Skrevet
  • Forfatter

Takk for svar gutter. Hun arrangerer GB i Oslo neste helg, men samme greia. Må betale på forskudd. 10 gutter og hun tar med en venninne. 🤷🏻‍♂️ Frister, men er vel litt risky.

Skrevet
5 timer siden, Yesarn skrev:

Ringte og avtalte møte med henne, hunn krevde full betaling(4000kr) 2 dager før treffet, så den sjansen tok eg ikke! Spurte henne om de gjikk fint å betale ved oppmøte, men da fikk eg ikje svar! Virker litt useriøst!

Det er bare scam, betale 4000 kr på forskudd par dager før du i det hele tatt har truffet noen. Det hadde jeg ikke gjort om det så var en jente jeg hadde truffet mange ganger. Tenk du dukker opp så er hun ikke hjemme eller at treffet overhode ikke blir hvordan dere avtalte du vil da overhode ikke få tilbake noen penger.

Skrevet
10 timer siden, Kjell86 skrev:

Takk for svar gutter. Hun arrangerer GB i Oslo neste helg, men samme greia. Må betale på forskudd. 10 gutter og hun tar med en venninne. 🤷🏻‍♂️ Frister, men er vel litt risky.

Var klar for å betale for dette jeg også, men så spurte jeg om bilde av henne med lapp hvor hun hadde skrevet dagens dato, eller ett eller annet for å bekrefte at det ikke var scam. Da var de siste plassene plutselig tatt. For alt i verden, det kan jo være tilfelle, men.. ja.. litt sketchy..

Skrevet

Noen som vet om man kan anmelde dette uten konsekvenser og sannsynligheten for at de anser det som svindel?

Skrevet
På 17.6.2020 den 20.26, Yesarn skrev:

Samme her. spurte om kontanter ved oppmøte var mulig.

fikk bare samme svaret om hele beløpet 2 dager i forveien.

Håper ikke noen har bitt på den og betalt i forveien, tenker at dette lukter svindel i lang vei....

da jeg kommenterte at dette lukter svindel og er ett typisk svindel forsøk so svarte "dem" med politianmeldelse på forsøk på å skaffe seg kjøpefitte...

leverte bare en laaaaang mld med latter og "good luck"

satte telefon opp til å gi automatisk svar SCAM hver gang den mottok mld fra det nummeret...

det tok faktisk to dager før dem slutta å sende svar.......(??)

Skrevet

Nå har hun visst ordnet med totalt 4 jenter til en todagers GB i TRD for en gjeng heldige menn. Til den nette sum av 2k per pers. Altså.. hvis dette IKKE er en scam så er det jo tidenes avtale hehe :) 

Skrevet

Theresee er scam!!!

Absolutt Ikke send ingen penger!

Jeg har en kunde som har bli lurt,jeg har alle print,hennes bankkonto (som vise ikke hennes navn)og etter hun fa penger ,hun forsvant (vis det er virkelig en jenta,tror ikke det)

Fals,falsk falsk!!!!D432A1EF-4215-4596-8582-D5BE408CD374.thumb.jpeg.a6fbc3b09846012c690502d970c70c2d.jpeg

Skrevet

Hvem er det som eier bankkontoen da?

Skrevet

Godt spørsmål...

det vise ikke etter transaksjoner!!!

Du fa ingen navn fra konto eier,er det mulig???

Skrevet

Du kan gi beskjed til banken din om at du har overført penger til «feil» konto og lurer på hvem det er som eier kontoen.. mulig de kan finne det ut. 

Skrevet

Takk.Skal gi beskjed til min venn..

Skrevet

Annonsen var slettet fra RE!

Men vis noen ønsker spiller Sherlock Holms og prove a finne kontor eier,nr er 93760354617

Send 50 kr “by mistake..😂😂

Tips..Google picture search slik annonsen..stakkas dama som bilde bli brukt!🙁

9B7D668B-533A-4081-9FB1-C40F4937C9D8.png

Skrevet

For kort tid..

Not today,Satan..

2FD4522E-A307-4BF3-8F5F-58AA965011A6.jpeg

Skrevet

Virker som om desperasjonen tar seg opp for å håve inn litt mer før det blir for sent 😂

DB75EF66-B900-457B-9E64-64DD02B6BEF9.png

Skrevet

Er vist i trondheim å

Screenshot_20200626-230824_Snapchat.jpg

Skrevet

🤦🏼‍♀️

Skrevet

Ok. For det første så er hun plutselig i Bergen på datoen hun hadde fullbooket GB i Stavanger. For det andre sniker hun inn et nytt telefonnummer 

0869D0B4-9A03-4776-A964-F37D28673523.jpeg