Gå til innhold

Mann til trekant i Oslo


Carlsberg

Anbefalte innlegg

  • 5 weeks later...
  • 1 month later...
På 24.4.2020 den 22.13, Carlsberg skrev:

Kvinne 26 og Mann 46 søker mann til trekant med henne i sentrum. Du er en mann i alderen 30-45, slank, diskré og 

Jeg er interesseret

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Har du byttet ut dama di?! ;) Jeg blir gjerne med!

 

På 2.7.2018 den 21.18, Carlsberg skrev:

Hei. Par hvor hun er 34, 165, slank, blond ønsker flere menn for treff på hotell med henne i sentrum. Hører fra dere som er i alderen 25-45 og slank. 

Lenke til kommentar
  • 5 months later...
På 24.4.2020 den 22.13, Carlsberg skrev:

Kvinne 26 og Mann 46 søker mann til trekant med henne i sentrum. Du er en mann i alderen 30-45, slank, diskré og hyggelig.

Hei. Har litt erfaring med trekant med fruen i sentrum. Er 53, men håper at kroppen min og størrelsen er grei nok. Liker at dama får orgasmer, og gjerne mange. Holder ut, og kommer ikke med det første. Liker variasjon på stillinger som tempo. Elsker å slikke mus til hun kommer. Kan nåes på mail [email protected]. Håper dere har noen deilige bilder!! Ta kontakt om dere er interessert...

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...