Gå til innhold

Exotic Lexi


oslomann

Anbefalte innlegg

Jeg har også ringt henne, men valgte å stå over.

Snakket engelsk til å begynne med, men gikk over til godt norsk.

Et svensk nummer, men det er også et polsk nummer i annonsen (+48).

Lenke til kommentar
7 timer siden, nelson2 skrev:

Jeg har også ringt henne, men valgte å stå over.

Snakket engelsk til å begynne med, men gikk over til godt norsk.

Et svensk nummer, men det er også et polsk nummer i annonsen (+48).

Se på videoen , hon har nok litt problemer så folk burde nok ha vett nok til å holde seg langt unna henne

Lenke til kommentar

beklager min norske lol

Kontoen er bekreftet, men som mange andre kontoer blir de bekreftet, men forskjellige jenter.

Hun er ekte, men jeg har snakket og møtt denne jenta (og jeg dro veldig raskt). Da jeg snakket med henne, var hun veldig uforglemmelig, og det hørtes ut som om noen sjekket henne.
En mann fortalte henne hva hun skulle si.

Da jeg møtte henne, var hun full og luktet av ugress.
hun kan ha tatt flere medisiner.

Jeg tror hun er en urolig jente (muligens i trøbbel), alderen hennes er feil, hun ser mer ut som 27/28 år gammel.

Jeg tror hun kan være en del av en gjeng, hun stilte mange spørsmål om penger.

HOLD DEG UNNA
Hun trenger hjelp

Lenke til kommentar
På 15.4.2020 den 19.30, Helios1 skrev:

Se på videoen , hon har nok litt problemer så folk burde nok ha vett nok til å holde seg langt unna henne

siden er for inkonsekvent, hvis hun jobbet alene ville hun ha et norsk nummer.

men hun har to utenlandske tall, og sidene har tydelig kontroll over noen andre, sannsynligvis kontrollerer henne.

Svarene jeg har fått på nettstedet har også vært blandede, norske enn engelske svar og noen ganger noen dårlige norske.

Hun fikk store problemer, det kan du se i videoene.

Lenke til kommentar
På 15.4.2020 den 11.49, nelson2 skrev:

Jeg har også ringt henne, men valgte å stå over.

Snakket engelsk til å begynne med, men gikk over til godt norsk.

Et svensk nummer, men det er også et polsk nummer i annonsen (+48).

Veldig veldig rart.

Jeg tror det er en ekte konto, men hun jobber med noen for å prøve å fange menn og svindle dem. dømme etter måten hun var på.

Lenke til kommentar
30 minutter siden, OsloGirl skrev:

Jeg kjenner denne jenta.
Jeg tror hun er i litt problemer og blir kontrollert.
vær forsiktig hun har problemer

Kan det være mulig det handler om politiets "set-up" for å fange sexkjøpere? 😮

Lenke til kommentar
4 timer siden, skjeggete skrev:

Kan det være mulig det handler om politiets "set-up" for å fange sexkjøpere? 😮

kan være.
det kan være mulig. eller de prøver å gjøre noe annet. hun kan jobbe for kriminelle ... Jeg synes det er farlig og ikke verdt risikoen.

Lenke til kommentar
5 timer siden, betalerforsex skrev:

Mulig styrt av bakmenn og med rusproblemer. Men OnklP har ikke lov til å fremprovosere kriminelle hsndlinger selv. Hvilke erfaringer har andre med at politiet legger ut feller?

Det er ikke å fremprovosere hvis de ringer rundt til jenter, later som de skal komme for å få adressen samt kode til leiligheten og vente en stakkars jævel tar turen. Svært sjeldent folk faktisk blir tatt ettersom politiet har veldig lav prioritet på dette området og i hovedsak ønsker å ta bakmenn mer enn noe annet.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Jeg dro og møtte henne. Hun sa jeg måtte betale 1000 kr da jeg ville snu etter å ha sett kroppen hennes. Hun hadde fult av blåmerker over hele kroppen, derfor ville jeg dra. Hun sa at hvis jeg dro uten å gi 1000 kr så var det noen som ventet på meg i gangen. Jeg betalte og dro. Har aldri følt betalt for det før, men mtp hennes tilstand så trodde jeg på henne. Hun så mørbanket ut på overkropp og ben. Hun sa det var pga mma, har mine tvil. Bildene er riktignok ekte og hun ser veldig pen ut i ansiktet. Smilte og var glad, men jeg klarte ikke å gjennomføre. Dette er garantert trafficking. Hun snakker ikke norsk eller svensk.

Lenke til kommentar
51 minutter siden, Bbking skrev:

Og hvor befant henne seg? Fordi jeg kjenner noen som kjenner henne og de er beskymret for henne.

Hun var på Bølgen & Moi gimle da jeg skulle treffe henne.

Lenke til kommentar
På 25.4.2020 den 7.44, BigMan skrev:

beklager min norske lol

Kontoen er bekreftet, men som mange andre kontoer blir de bekreftet, men forskjellige jenter.

Hun er ekte, men jeg har snakket og møtt denne jenta (og jeg dro veldig raskt). Da jeg snakket med henne, var hun veldig uforglemmelig, og det hørtes ut som om noen sjekket henne.
En mann fortalte henne hva hun skulle si.

På 24.5.2020 den 12.20, Bbking skrev:

Såpass ja!... hvorfor sier du at hun har rusproblemer? Tar hun stoffer liksom? Haha wtf

Har du møt henne eller?

Jeg tror hun er en urolig jente (muligens i trøbbel), alderen hennes er feil, hun ser mer ut som 27/28 år gammel.

Jeg tror hun kan være en del av en gjeng, hun stilte mange spørsmål om penger.

HOLD DEG UNNA
Hun trenger hjelp

 

Lenke til kommentar

 

På 25.4.2020 den 7.44, BigMan skrev:

beklager min norske lol

Kontoen er bekreftet, men som mange andre kontoer blir de bekreftet, men forskjellige jenter.

Hun er ekte, men jeg har snakket og møtt denne jenta (og jeg dro veldig raskt). Da jeg snakket med henne, var hun veldig uforglemmelig, og det hørtes ut som om noen sjekket henne.
En mann fortalte henne hva hun skulle si.

Da jeg møtte henne, var hun full og luktet av ugress.
hun kan ha tatt flere medisiner.

Jeg tror hun er en urolig jente (muligens i trøbbel), alderen hennes er feil, hun ser mer ut som 27/28 år gammel.

Jeg tror hun kan være en del av en gjeng, hun stilte mange spørsmål om penger.

HOLD DEG UNNA
Hun trenger hjelp

 

På 24.5.2020 den 12.20, Bbking skrev:

Såpass ja!... hvorfor sier du at hun har rusproblemer? Tar hun stoffer liksom? Haha wtf

Har du møt henne eller?

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...