Gå til innhold

Mia


Gjest

Anbefalte innlegg

Jepp. Bildet er også fra samme fotoshoot som hun brukte for et par år siden.

De/vi som har møtt henne vet jo godt hvilken Maja det er, men sånn apropos: Jeg tror faktisk det har vært minst to andre norske som har gått under navnet Maja i Østfold i løpet av de par seneste årene. Tydeligvis et populært navn :) , og kanskje er det en fare for at man kan blande de ulike Maja'ene sammen også, hvis man bare kjenner dem fra omtale.

Lenke til kommentar
  • 9 months later...

mia: har hatt lyst til å kontakte deg når jeg så annonsen din, men desverre har jeg en moralsk stopp på alt over 2000kr.

men som mange skriver alle må ta seg betalt for det de mener de er verdt.

jeg har ikke dårlig råd, men når vi bikker 2000kr for en time så mener jeg det er nok. jeg har noen faste som er knallbra og som tar 1500kr timen, og de er norske.

Lenke til kommentar
Min pris går på selvrespekt, en ting er å være tøs, det er noe helt annet å være en billig tøs.

Det ville jeg ikke følt meg komfortabel med, dessuten vet jeg at jeg er et godt knull og at jeg er verdt det.

Men kan glede deg med at jeg nylig har innført 30 min til 2000,- så da kan du jo ta turen likevel

Denne type diskusjoner har vi hatt en haug med ganger; Mia må ta den prisen hun føler seg komfortabel med; hva den enn måtte være, det er jo hun som skal leve med dette. Eventuelle kunder kan jo mene hva de vil; enten er du villig til å betale eller så er du det ikke. Jeg tolker det dithen at noen ikke helt har bestemt seg... :lol:

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...