Gå til innhold

Nakenprat


alltidberedt

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med nakenprat til å få i stand treff? Virker for meg som det er en del useriøse der men om noen har erfaring, tips, triks for suksess så er jo det av interesse!

Lenke til kommentar
På 8.4.2020 den 7.53, alltidberedt skrev:

Hei

Er det noen som har erfaring med nakenprat til å få i stand treff? Virker for meg som det er en del useriøse der men om noen har erfaring, tips, triks for suksess så er jo det av interesse!

Nakenprat er ganske flinke til å luke ut de som selger sex, men en del av de jentene der som selger tilgang til snapchat der gjør også treff, hva de nå måtte mene med det. Ellers er det nok en fordel om man er flink til å lese mellom linjene.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Synes nakenprat funker bra når man vil være litt diskre som jente, så lenge jeg som sexselgende gir beskjed med en gang når man får kontakt på snap, mail OL så tar de fleste det helt fint 😊 det er enkelte "tystere" som sier fra til Nakenprat noe jeg må respektere, og ikke orker lage noe fuzz ut av, men egentlig veldig sjeldent. 

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...
  • 4 months later...
På 26.8.2020 den 14.49, Timtim skrev:

Skal migrere til Nakenprat.RE ikke tilatt online tjeneste lenger.Og I Nakenprat du kan chat og se på cam..

Hvor har du det fra at RE ikke er tillatt lenger ?? Dummeste jeg har hørt

 

Lenke til kommentar
12 timer siden, Timtim skrev:

Nå det er lov med online tjeneste i RE,men ikke for.

RE er som annonsørside tillatt og har aldri vært forbudt. Det er slik at lovverket i Norge sier at det er forbudt å kjøpe sex eller sexuelle tjenester. Det er fullt tillatt å annonserer og selge så RE er tillatt som den alltid har vært

Lenke til kommentar
3 timer siden, thorm skrev:

RE er som annonsørside tillatt og har aldri vært forbudt. Det er slik at lovverket i Norge sier at det er forbudt å kjøpe sex eller sexuelle tjenester. Det er fullt tillatt å annonserer og selge så RE er tillatt som den alltid har vært

Ikke snakke om hva du ikke vet.Flere jenta har fatt annonsen tatt ut pga de annonser snap/online tjeneste rund juli-august.Endelig i oktober RE har lagt en ny kategori.

 

Lenke til kommentar
1 time siden, Timtim skrev:

Ikke snakke om hva du ikke vet.Flere jenta har fatt annonsen tatt ut pga de annonser snap/online tjeneste rund juli-august.Endelig i oktober RE har lagt en ny kategori.

 

Det hadde ikke noe med at RE var forbudt. Det handlet om innholdet i annonsen. Vet at flere jenter ble tatt av men det var fordi deler av annonsen stred med norsk lov. Hadde ikke noe med RE å gjøre. Alltid vært annonsert for online tjenester der

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...