Gå til innhold

tina


kjekkas

Anbefalte innlegg

Hundre prosent enig med TS. har prøvd henne både alene og sammen med Andy Brown. Tror jeg har en anmeldelse her inne av dem begge også. men løp å kjøp gutter, er ikke hver dag man kan ha sex med en magasin modell.

Gjest

Lenke til kommentar

Hun roter med prisene, da. I beskrivelsen hennes står det slik:

"1000 nok/30 min

2000 nok/1 hour package includes: oral with condom

69

regular sex

cum on my body

toys on me

massage"

I prismenyen over det igjen, står det derimot slik:

"

Priser: Incall: Outcall:

30 min 800 NOK

1 time 1600 NOK 2500 NOK

2 timer 4000 NOK 5000 NOK"

Lenke til kommentar
Hun roter med prisene, da. I beskrivelsen hennes står det slik:

"1000 nok/30 min

2000 nok/1 hour package includes: oral with condom

69

regular sex

cum on my body

toys on me

massage"

I prismenyen over det igjen, står det derimot slik:

"

Priser: Incall: Outcall:

30 min 800 NOK

1 time 1600 NOK 2500 NOK

2 timer 4000 NOK 5000 NOK"

Tyder vel på at "agenten" ikke har oversikten. Farlig for meg å si det når det gjelder utenlandske, ungarsk? - fordi at de ikke har noen bak seg., , men alikevel. :mrgreen::geek::ugeek:

Lenke til kommentar

Støtter Kjekkas og Gjest Dama er bare helt fenomenal!

Om det er 1600 eller 2000 for timen med denne dama er fullstendig uinteressant.

Men for de som bryr seg mer om flisespikkeri enn bra damer så er forklaringen at hun endret prislisten forrige uke og glemte å endre teksten ;)

Lenke til kommentar
Hun roter med prisene, da. I beskrivelsen hennes står det slik:

"1000 nok/30 min

2000 nok/1 hour package includes: oral with condom

69

regular sex

cum on my body

toys on me

massage"

I prismenyen over det igjen, står det derimot slik:

"

Priser: Incall: Outcall:

30 min 800 NOK

1 time 1600 NOK 2500 NOK

2 timer 4000 NOK 5000 NOK"

Tyder vel på at "agenten" ikke har oversikten. Farlig for meg å si det når det gjelder utenlandske, ungarsk? - fordi at de ikke har noen bak seg., , men alikevel. :mrgreen::geek::ugeek:

Jeg kjenner både Tina, Andy Brown og flere av de andre Ungarske jentene som er i Oslo, og har vært i Oslo. Det er faktisk jeg som har tatt endel av profil bildene de bruker. Jeg kan avkrefte overfor deg en gang for alle Toffe at de har bakmenn. Du har gnålt på disse jentene i lang tid nå. De organiserer seg selv. Leier leilighetene i sine egne navn. Betaler depositumet av egne tjente penger. Hvordan jeg vet. Jo fordi ting har gått i stykker i noen av leilighetene og jeg har blitt spurt om jeg kan skaffe service mann til både vaskemaskin og tørketrommel. jeg har forklart de hvordan de kan få Internett i leilighetene. Og nei, jeg har ikke tjent et øre på det. Legger meg null opp i businessen deres, men vet veldig godt hvordan den foregår siden jeg har vært der i leiligheten veldig mange ganger når kunder har ringt for å avtale treff med noen av dem. jeg har begge to med sine virkelige navn som venn på facebook, og jeg har vært på byen med å drukket meg god og brisen med de flere ganger. Toffe jeg tror du må finne en annen gjeng nå og prøve dine konspirasjon teorier på.

Tina har forøvrig vært magasin modell i flere Ungarske, Tyske og Sveitsiske blader. Hva hun heter der varierer sikkert fra blad til blad. Endel av bildene hun bruker i annonsen sin er fra noen av disse bladene.

Gjest

Lenke til kommentar
+1 Raillhund og jeg må si det virker som om du har et fantastisk liv :mrgreen:

Lever vel ikke et så fantastisk liv akkurat. Blakkere en de fleste siden jeg satser hardt på kunstnerdrømmen om å skal leve av kreativ fotografering og guiding innen det som er hobbyen min (ekstremsport). Har en gal eks som stalker meg og gjør alt i sin makt for å lage livet mitt surt. Kjører rundt i en gammel dritbil siden alle oppsparte midler er gått til innkjøp av utstyr til firmaet jeg har startet, og dyrt kamera utstyr. Men jeg skal ikke klage Gjest. Jeg er min egen sjef. Styrer hverdagen min helt selv og har ingen andre en meg selv å stå til ansvar for.

Når det gjelder å ha eskorte jenter som venner. Helt ærlig så vet jeg ikke hvorfor det har blitt sånn. Jeg har mange av de. Både norske og utenlandske. Jeg liker ærligheten jeg finner hos eskortene, og skal jeg sammenligne de med noen så det mine venner som jeg har i ekstremsport miljøet. Eskortene er vel en form for ekstremsportutøvere de og. Men samtidig har jeg bestandig hatt lett for å komme i kontakt med jenter og trives godt sammen med de. Jeg behandler de med respekt, og som likeverdige, kanskje det har noe å si.

Gjest

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...