Gå til innhold

vanlig massasje


Gjest

Anbefalte innlegg

Hehe. Det der er faktisk et ganske godt spørsmål. Jeg tenkte tanken i julen. Hvor går man for å få en god, kompetent massasje uten mas om ekstra og uten at massøsen blir sur hvis man ikke vil?

Svaret må kanskje være: Et sted som drøyer spørsmålet om HE til slutt, slik at man kan takke nei etter at mye massasjetid har gått.

Jeg har tidligere hatt gode erfaringer med dette både i Dælenenggt. og Sannergt., før jeg ble for kjent. Men når jeg var ny, og tilbudene mer tilbakeholdne, fikk jeg god massasje og bare det..

Jeg trodde Buntree på Frogner var et slikt sted, inntil jeg forsto at jeg tok feil. Men jeg er takknemlig for tips om andre steder. Noen ganger er massasje og bare massasje det man trenger.

Lenke til kommentar

Du får veldig god massasje på Buntee. Det var ikke noe mas om ekstra men jeg spurte og fikk mulighet til det meste til en pris som måtte forhandles ned. 
pen og hyggelig dame. Nina brukte hun som navn

Lenke til kommentar

Rett ved Nordpolen, i begynnelsen av Grefsenveien er det ei knall flink thai dame som masserer. Bare behold boxern på der gutta. Vil du ha seriøs, hard og god massasje for slitne muskler er det mitt favoritt sted i Oslo. 
 

Endret av Enjoyoslo69
Lenke til kommentar
  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
På 15.4.2020 den 19.15, thorm skrev:

Nei menom du ikke er ute etter noe ekstra så er fysitoterapeut de beste til å massere

selv om det kun er massasje man er ute etter så skader det ikke at det er en pen thai som gjør det

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...