Gå til innhold

Deres erfaring med sex uten kondom


jbg9000

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle avslutte året med en liten brannfakkel.

For de av dere som har sex med eskorter uten kondom, hvordan har erfaringene deres vært? Har dere opplevd smitte eller andre ubehageligheter? "Rester" etter andre kunder osv?

Sliter veldig med kondom selv, kjenner ingen ting, og junior ender opp med å ikke ville mer. Har enda ikke møtt en eskorte for sex uten kondom, kun owo, men jeg vurderer det. Er nærmest umulig for meg å få noe action uten å betale for det, men jeg er fortsatt i tenkeboksen.

Jeg trenger ingen moralpreke, jeg er kjent med risikoen...

Lenke til kommentar
21 timer siden, jbg9000 skrev:

Tenkte jeg skulle avslutte året med en liten brannfakkel.

For de av dere som har sex med eskorter uten kondom, hvordan har erfaringene deres vært? Har dere opplevd smitte eller andre ubehageligheter? "Rester" etter andre kunder osv?

Sliter veldig med kondom selv, kjenner ingen ting, og junior ender opp med å ikke ville mer. Har enda ikke møtt en eskorte for sex uten kondom, kun owo, men jeg vurderer det. Er nærmest umulig for meg å få noe action uten å betale for det, men jeg er fortsatt i tenkeboksen.

Jeg trenger ingen moralpreke, jeg er kjent med risikoen...

Prøvd 1 gang uten. Testet meg i ettertid og slapp unna smitte. Kommer aldri til å gjøre det igjen, da sjansen for smitte er mye større med eskorter som gjør sex uten kondom. Det er deilig der og da, men angret med en gang etter jeg kom. Ikke verdt risikoen.

Lenke til kommentar

Gjort det noen ganger, vær varsom om du skal gjøre det, og kanskje ikke gjør det med eskorter som har dette som ekstra i annonsene sine, som Berenice, Valerya osv. Aldri fått noe, men prøv å se ann damene litt

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...