Gå til innhold

Thaimassasje i de tre Mørebyene


Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
På 16.7.2023 den 16.04, jakob skrev:

Bangkok er eigeren der av og til. Men det er en annen ung som jobber der. Bruker å se igjennom vinduet og du ser hvem som jobber. Får det man vil men det er dyrt

Er denne unge slank og pen da?

Lenke til kommentar

Ja, men annonsen er vekke no. Jeg bruker å se igjennom vinduet hvem som sitter der. Så jeg ikke går på en smell. Hun unge får du det meste. Bruker alltid å legge meg naken. Nb deilig med hull i benken der hodet ditt ligger så blir man ikke stiv i nakken når man ligger på magen

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
På 20.11.2022 den 22.12, Donald skrev:

Har testet nye Cleopatra i Skaregata og jinda rett ovenfor i Scandic Parken i Ålesund. Kan anbefale begge plasser. Bra service. Mer info på pm

Lyst å si noe om opplevelsen på Jinda? Aner ikke hvordan hun ser ut, ligger ingen bilder på nett. Basert på reviews i offisielle kanaler får jeg og inntrykk av st dette utelukkende er massasje innenfor lovverket? Kan godt sende pm

Lenke til kommentar
På 18.8.2023 den 14.39, UnavailabePwn skrev:

Lyst å si noe om opplevelsen på Jinda? Aner ikke hvordan hun ser ut, ligger ingen bilder på nett. Basert på reviews i offisielle kanaler får jeg og inntrykk av st dette utelukkende er massasje innenfor lovverket? Kan godt sende pm

Finn salongen til Jinda på Google Maps. Ligger bilde av henne i anmeldelsene. Godt moden ser det ut til, i likhet med de på Cleopatra som også var nevnt i innlegget du siterte🙂

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...