Gå til innhold

Thaimassasje i de tre Mørebyene


Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Nå har jeg testet den relativt nye massasjesalongen i Kristiansund like ved Hotell Scandic i sentrum av byen.
Sbai Thaimassasje.

To godt voksne thaidamer som jobber der. Ingen av dem spesielt sexy eller vovet i stilen. Massasjen var bare middels bra, og svært lite pirrende.

Hva som skjedde mot slutten av timen kan du spørre om på PM, men det var ikke mye å skryte av. 

Lenke til kommentar

Den som har vært der (ikke jeg foreløpig) kan godt legge ut litt info her og, uten å gå i detalj om tjenester.
Kan f.eks skrive at massasjen var bra og at en gikk fornøyd ut etter behandlingen. Også av interesse å vite bl.a. om det er et rent og diskret lokale. 

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
17 timer siden, Dag_driver skrev:

52 år og en del kg for mye🙂 Hvis du ikke har noe imot det blir du sikkert fornøyd. Leilighet, ikke studio.

Takk. Det er neppe noe problem så lenge hun leverer varene 🙂 Hvordan er prisnivået?

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 16.1.2023 den 20.06, Babehunter skrev:

Tornesvegen thai massasje

Aner ikke hvor lenge det har stått der, uten at jeg har lagt merke til det. Har noen gjort seg erfaring med den?

62D6057A-9DFD-48E9-A56E-1F7703D8C784.jpeg

Har ikke vært her før, men har vært på et par andre massasje plasser som holder til utpå bygda, og av erfaring så er det sjeldent at de tilbyr mer enn bare massasje.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...