Gå til innhold

B2B uten sex?


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvordan kan en B2B egentlig foregå? 

Har lyst til å prøve - men litt av det som holder meg tilbake er at jeg egentlig ikke er ute etter sex'en. 

Det er vel bare nytelsen og kåtheten (som man regner med at man blir..) av å bare ligge der og nyte en dame skli naken opp og ned, kropp til kropp. 

Så, hvordan "angripe" dette problemet? Eller er det egentlig bare slik at B2b - også betyr sex, og om jeg ikke vil ha sex, så er ikke B2B noe for meg..? 

Lenke til kommentar

Det er veldig enkelt. Svært få damer som ønsker å tilby sex når man har avtalt B2B. Det er nok ikke slik at de bare ikke klarer å styre seg og må fylle seg 😂

Er du på et massasjested så kan man få tilbud om b2b. På veldig mange steder er det "toppen av menyen", og det er "nogo" å gå noe lenger. Der de går lenger, så avtaler man gjerne da "full pakke" på forhånd. 

Oppsummeringen er derfor at om blir tilbudt b2b, så får du b2b. Men husk - kjønnssykdommer kan også spre seg på den måten, spesielt om hun gnir seg med blomsten sin mot staken din :)

 

 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Du burde bestille en tantratime. Det er ikke skummelt i det hele tatt, men veldig sexy - og du får akkurat det du spør etter. Dersom du er i Oslo ville jeg gått for Angels:

https://www.angelsmassage.eu/

De har tre lokasjoner.

Du bestiller.

Du får en sms med adresse.

Du følger instruksjonene.

Du blir tatt imot av en rålekker tsjekkisk dame.

Du dusjer.

Du får en fantastisk B2B-massasje, men langvarig håndarbeid av junior, og så ender det med en kompetent avslutning.

Så dusjer du igjen og går.

Dette er damer som jobber med dette på klinikker i Praha. De drar til Norge i en turnus, og du kan finne de samme navnene og portrettbildene igjen på de tsjekkiske nettsidene. Det er mange slike i Oslo etter hvert.

Det har begynt å koste litt, og de priser ting som var inkludert for et par år siden. Men du er i pene og rene omgivelser, bestillingen leveres, tiden følges, og slipper slitne thaisjapper og lureri. Dessuten er jenta naken hele tiden, B2Ben varer hele tiden, og lingam-massasjen er lang. Angels tillater også to utløsninger uten pristillegg.

Jeg har forsøkt Natural Freedom også, og der var B2B og langvarig lingam en naturlig del av prisen.

Men ingen steder gir sex eller oralsex. Ingen. Og din jobb er å ligge passiv og nyte. Ikke fikle eller klå...

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...