Gå til innhold

Hvor er de billigste Tantra b2b massasje ?? Hva får du ??


Gjest Cappucino

Anbefalte innlegg

Gjest Cappucino

Hei folkens. Ser at mange sier de driver med tantra massasje (og ikke alle forstår,hva tantra massasje betyr). Lurer på hvilken sted i Oslo,tilbyr den billigste massasje og hva inkluderer i prisen.  

 

Lenke til kommentar
Gjest Cappucino
Akkurat nå, Cappucino skrev:

Hei folkens. Ser at mange sier de driver med tantra massasje (og ikke alle forstår,hva tantra massasje betyr). Lurer på hvilken sted i Oslo,tilbyr den billigste massasje og hva inkluderer i prisen.  

 

Jeg mente at ikke alle forstår hva tantra massasje betyr,fordi det er noen som tror at tantra er bare body to body med olje + stearinlys. 😊😉

Lenke til kommentar
Gjest Cappucino

Av egen erfaring,så tror jeg kun på 1.sted,som virker å tilbyr ekte tantra massasje. (finnes flere teknik for T.massasje). Jeg ser også at mange kunder oppsøker tantra massører -fordi de oppsøker sex.(samleie for eksempel)

Da er det ikke tantra massasje. Da målen med massasje er å vekke opp. energy som er oppfrysa inne i kroppen. Når man for eksempel har mye samleie og variert type av sex. Så mister "kroppen sanser av følsomhet". Og Tantriske massasje er bra for dette formålet. Til å bringe tilbake "følsomhet" i kroppen. Når man bare har sex,blir det mekanisk til slutt. Sex er god når det er sjelen conection. Kun får mennesker klarer å opplever det. Det lærer man - om man praktiserer tantra også.😊🌞😉

 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...