Gå til innhold

Belle, Candy, So Honning osv.


ola007

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor hun ble av?

 

Syd-amerikansk pike som snakket norsk.

 

Hadde "trollene" etter seg på forum.

 

For oss andre var det en bra GFE.

 

Mistenker hun kun driver med tantra nå.

 

Skulle gjerne møtt henne igjen, blir glad om noen har tips evt. andre av samme kaliber.

 

NATTA.

Lenke til kommentar
3 timer siden, ola007 skrev:

Noen som vet hvor hun ble av?

 

Syd-amerikansk pike som snakket norsk.

 

Hadde "trollene" etter seg på forum.

 

For oss andre var det en bra GFE.

 

Mistenker hun kun driver med tantra nå.

 

Skulle gjerne møtt henne igjen, blir glad om noen har tips evt. andre av samme kaliber.

 

NATTA

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Gjest Cappucino
4 timer siden, ola007 skrev:

Noen som vet hvor hun ble av?

 

Syd-amerikansk pike som snakket norsk.

 

Hadde "trollene" etter seg på forum.

 

For oss andre var det en bra GFE.

 

Mistenker hun kun driver med tantra nå.

 

Skulle gjerne møtt henne igjen, blir glad om noen har tips evt. andre av samme kaliber.

 

💓

Du finner henne på Facebook.

Hun bruker ekte bilder.

Noen folk tror damer blir gammel,eldre,bla,bla,bla....

Noen damer blir bare bedre og bedre  med alderen. Og hun er veldig opptatt av hvordan hun ser ut. Kroppen trenger fortsatt noen små reparasjoner. Men hun ser bra ut.

Meget diskré dama.

Hun har hatt en vanskelig periode før hun slutta,derfor er viktig for jenter som jobber med dette tar lange pause og ikke kun tenker penge;

Hun jobber ikke så mye nå.

Kun sporadisk.

Og hun er trang enn flere jomfru jenter.😂😂

Ikke grun til noen " sex.jenter" hater henne.😏

 

*Noen sex.arbeider*  hater henne for det.

Haha..

God natt 💓🤗

 

 

Endret av Cappucino
Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Jeg smiler litt av denne, for jeg kan gjette at hun omtaler seg selv i denne tråden. Og i det siste har hun vel vært innom med et par andre nicks også. Men dumt at Belle er vanskelig å få tak i, for jeg skulle gjerne ha møtt henne. Joda, jeg vet at meningene er delte, og når hun skriver mye på forumet kan det bli too much. Men hun er fascinerende, og jeg tror hun er flink. Dessuten liker jeg at hun er litt nøye, og ikke er redd for å si det.

Er det noen her inne som kan fortelle meg litt, gjerne på PM? Jeg er interessert i en kvalitetsopplevelse med tantrisk massasje, av en som ikke utøver det maskinelt eller distansert. Da innbiller jeg meg at Belle kan tilby noe mer enn hva tsjekkerne kan. 

Lenke til kommentar
  • 2 years later...

Hei !
 

Jeg er hjertelig takknemlig for at noen av dere har møttet meg - da jeg var i økonomiske krise og trengte penge og jobba som Tantra massør for noen år siden ♥️.
Tusen takk !

Jeg har noen gode minner fra den tida - men jeg har masse vondte minner også,spesielt her ifra (noen brukere /konkorrenter som har hengt fast på meg og spredd løgner om meg).

Ellers må jeg si at ALT ER PERFEKT  i livet mitt og jeg har det sussende bra !   :D:D 

Og ønsker å ber dere vær så snill,respektere mitt privat liv og si at jeg ikke ønsker å bli  omtalt her eller på noen andre eskorte forums.
Jobber ikke som eskorte-massør lenge.

Hvis en dag jeg skal tilbake, så skal dere sikkert ser annonsen på RE.



Kyss 💋

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...