Gå til innhold

Dame på 36 å tilgjengelig i sør Rogaland


Vanilja22

Anbefalte innlegg

JJeg ikke harr til å lage egen side. Så skriver bare kjapt hva jeg kan tilby. Er lov å komme med ønsker. Som eskorte i noen år foreløpig er jeg ba ledige O odderallshelg kan tilby sex i mitt hus, er det en kjappis er pris 1200,- ekstra m småkos etterpå 1500kr  ønsker du bilder 200 for 3 pupper bilde og 3 fitte bilde. Er det andre ting du ønsker så kom med de, kaste du bare trenger en prat! Ønsker du å se meg fingre meg selv for å se hvor dryppende t jjeg er. Ansiktet blir ikke vist. Priset 150,- pr 3 min. Al skal forhåndsbetalea.

IMG_20191003_015232.jpg

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Bor i sør Rogaland, (nærheten Egersund)har nettopp flyttet og har tid til at folk kan komme til meg. En ting er viktig for meg og det er mellom meg og dere. Jeg har ikke lov og fortelle andre om vårt møte og du har samme taushetsplikt. Priser er fra 1500,- time hos meg. Er du en som liker å behandle damer røff, makt og slåing så er det 2000,- Hel natt kan diskuteres men for en god pris så kan jeg være villig. Ønsker du bare å slappe av og kose og prate er det 1000,_ time  Send melding her eller på nr93477337 svare kunne på sms.elle her. E post adresse du også kan [email protected]

Endret av Sukkerogvanilje
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...