Gå til innhold

Ekte eller falsk annonse?


Noen

Anbefalte innlegg

Hva mener du med ekte vs falsk? Mener du 100% ekte bilder er det eneste som er en ekte annonse, eller er annonser med falske bilder men som er representative for virkeligheten du møter når du treffer eskorten også å regne som ekte annonse? For meg er det enkelt. Hvis jeg kommer ut fra et møte og er i tvil om bildene er ekte eller ikke, da er det godt nok for meg.

De markørene jeg ser etter når det gjelder ekte/vs falsk annonse, er reviews. Hvis det er en eskorte som har flere gode reviews fra forskjellige kunder, så er sjansen stor for at du treffer en ekte person. Jeg styrer vanligvis unna eskorter som har deaktivert anmeldelser.

 

Lenke til kommentar

Ser mange som har "urealistisk fine bilder" og lite tekst. Tenker bare at hvis det hadde vært en ekte person, så hadde man lagt litt mer innsats i å lage annonsen. 

Lurer også på hvor sikkert det er å møte noen med tanke på politi.

Har ikke gjort det her før så er takknemlig for alt av tips.

Endret av Noen
Lenke til kommentar
På 10.9.2019 den 9.12, Chrabi skrev:

Hva mener du med ekte vs falsk? Mener du 100% ekte bilder er det eneste som er en ekte annonse, eller er annonser med falske bilder men som er representative for virkeligheten du møter når du treffer eskorten også å regne som ekte annonse? For meg er det enkelt. Hvis jeg kommer ut fra et møte og er i tvil om bildene er ekte eller ikke, da er det godt nok for meg.

De markørene jeg ser etter når det gjelder ekte/vs falsk annonse, er reviews. Hvis det er en eskorte som har flere gode reviews fra forskjellige kunder, så er sjansen stor for at du treffer en ekte person. Jeg styrer vanligvis unna eskorter som har deaktivert anmeldelser.

 

Reviews kan bli falsk...best er vis en anmeldelser er gjørd fra en kjent medlem i omradet (her i rogaland vi har thetiger /kiwi_1000.)

4 godt anmeldelser er en godt tengn.Betyr jenta gi godt service,flere kunder kan ikke/vil ikke skriv anmeld pga diskresjon.Noen gang en godt anmelder kan bli gi for en rabatt/fri knull eller andre ting.

Jeg vil si en ekte annonse ta seg en tid til skriv en blogg.

Nå mest av falsk annonsen begynt med I am a 100% independent and my pictures are real..

so annoying..

Lenke til kommentar
  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
På 10.9.2019 den 2.22, Noen skrev:

Har sett litt rundt på RE nå og er litt usikker på hvordan jeg kan skille ekte i fra falske annonser.

Sunt bondevett går aldri av moten. Virker det to good to be true så er det som oftest to good to be true. Eller for å være mer spesifikk. 

Jeg styrer unna følgende og det er før jeg ser priser og tjenester. 

1: Null flid.
2: Ikke godkjente bilder.
3: Hun skriver hun er 40 og bildene er av ei snelle på 19. kan godt hende at det er vedkommende da hun var 19 år og at det rent teknisk er ekte bilder. Men, så lenge tidsmaskiner kun eksiterer i Donald og back to the future så har det ingen nytte. 
4: Tilbakemeldinger på / av. Hvis på. Hvor sannferdige virker de ? Hvordan svarer annonsøren på kritikk ?
5: Pm på / av. 
6: Annonsører som krever penger på forhånd før du kommer inn døra er det bare å styre unna. 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...