Gå til innhold

kan man bli anmeldt av en eskorte?


Nboy

Anbefalte innlegg

jeg ringte en eskorte for å høre prisene hennes det var mellom 2000 for 30 min og 3000 for 1 time, så plutselig gikk hu ned til 1500 for 30 så fikk jeg kalde føtter og sa jeg ikke ville bestille time. Hun sa hvorfor det jeg gir god pris, og jeg sa at jeg ikke ville lenger er helt ny på dette her med sex kjøp så det skremmer meg litt kan noen hjelpe meg litt.

Lenke til kommentar

Lovgivning per i dag gir ikke politiet mulighet til å sikte noen for sexkjøp bare på en forespørsel. (forsøk på å skaffe sex sexuell omgang i bytte med vederlag)

Dem kan kun reise en siktelse etter at handlig har funnet sted. OG dem MÅ kunne BEVISE at handlig har funnet sted.

Mange erkjenner dette for å slippe de kjedelige retts møtene i etterkant. Mest sansynlig for å ikke dra oppmerksomhet overfor seg selv og hobbyen.

Lurer på om noen har prøvd "bevis førselen" og nektet å ærkjenne gebyret...? :D

 

Om loven kommer til å endres slik at politiet får adgang til å sikte på forespørsel er sterkt debbattert i div. foraer. Og ymse folkelige partier vil ha tilbake muligheten for å kunne sikte noen for sexkjøp ved en forespørsel.

 

EDIT: la til litt mere info...

Endret av crowbar
Lenke til kommentar
På 24.8.2019 den 20.41, Nboy skrev:

tusen takk for svaret jeg blei veldig paranoid siden jeg har aldri prøvd en eskorte

Nei..vi eskorte kan ikke anmelde deg bare pga treff.Men en eskorte KAN anmelde deg vis:

Du er plagsom,forsett å ta kontakt etter bli nekte treff og true oss,utpressing,kommer seg til treffsted beruset og påvirke av narkotika,prøv eller fullføre voldtekt og drapstue..Ta ut kondom uten vi vet og sprute inne uten samtykke det er også voldtekt og en kjempe godt grunn til jenta ta kontakt med politiet og drå til næreste politistasjon for vitnesbyrd folg med en tur til voldtektsmottak..

men,vis du er bare lyst a ha en godt tid,du trenger ikke stress ut.Ingen jenta vil ta risiko a gi falsk anmelde vis du er en helt vanlig kar.

😊

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...