Gå til innhold

Hotell Oslo uten nøkkelkort


Lizi

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Jeg drar opp igjen denne tråden og lurer på tips til fine hoteller i Oslo hvor kunden kan komme rett til rommet uten at jeg må hente han ute (hva skal vi i såfall snakke om i heisen 😂😂😂?!)

Er ikke interessert i de ukoselige lavpris hostellene kun der hvor de har fine rom med viss klasse og god standard :) Tips?? send gjerne på innboks så ikke hotellet snapper det opp og endrer besøksmulighetene

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
36 minutter siden, Norskjentenypådette skrev:

Tips? 

Forenom apartments:) spredd litt rundt i Oslo, men kun kode på dørene. -vil gjerne planlegge ett treff om mulig:) 

-Jonasyoungin20 på Snapchat 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
11 timer siden, Frank Bakke skrev:

Er det slik at det er kode på døra i alle leilighetene til Forenom i Oslo? Eller er det noen som er Spessielt godt egnet?

Har ikke besøkt alle forenom hoteller, men jeg vet hvertfall at den på Grønland i Oslo er kun kode. 

Lenke til kommentar

Hei, 
Vanskelig å finne hotell uten kort til heis o.l. AirBnB er nok det beste alternativet. 

Men om du vil bruke hotell, så anbefaler jeg Thon Opera. De har en sideinngang mot Oslo S i etasjen over resepsjonen. Null stress å møte damen der, rett inn og heis opp til rommet. 

Lenke til kommentar

Scandic Oslo City, Hotel Verdandi, og Scandic Victoria er hoteller man kan bruke til incall sted. Trenger ikke kort til heis. Brukte de selv noen ganger i fjor før det ble eget sted på meg.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 years later...
På 19.2.2021 den 20.51, Eskortejenta88 skrev:

Scandic Oslo City, Hotel Verdandi, og Scandic Victoria er hoteller man kan bruke til incall sted. Trenger ikke kort til heis. Brukte de selv noen ganger i fjor før det ble eget sted på meg.

Trenger en update på denne. Noen som vet om hotel Verdandi har self check in? Og uten nøkkelkort til heisen?

Er det andre hoteller i Oslo som er uten resepsjon og self check in?

Håper på svar :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Jeg traff en freelancer ved Akershus festning, ned mot havna, i går etter å ha droppet av noen mennesker på Engebret, ung , 27-28, Romania , sexy kledd i kulden.  Jeg booket Comfort Hotel Børsparken 3 min unna da det er liten plass i Porschen for knulling. Der var det self check-in rett ved resepsjon. Litt flaut å stå der å lage ditt eget nøkkelkort med en prosse ved din side – noe alle så!!

Sexen var bra, men med kondom! Munnsprut - 2K

Lenke til kommentar
7 timer siden, johnlogan skrev:

Jeg booket Comfort Hotel Børsparken 3 min unna da det er liten plass i Porschen for knulling. 

Følern. Har slitt med det samme selv de gangene jeg har glemt meg helt bort og tatt Ferrarien ned på strøket. 

  • Haha 3
Lenke til kommentar
3 timer siden, Rufus skrev:

Følern. Har slitt med det samme selv de gangene jeg har glemt meg helt bort og tatt Ferrarien ned på strøket. 

Aldri hatt disse problemene dere sier at dere lager dere.  Kjører stor stasjonsvogn.  Alltid beredt!

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
10 timer siden, Rufus skrev:

Følern. Har slitt med det samme selv de gangene jeg har glemt meg helt bort og tatt Ferrarien ned på strøket. 

Dette var ikke planlagt og hadde på kosebuske og caps. Heldigvis har jeg en cash med cash gjemt i bilen. Det er mange år siden jeg har hentet på strøket! Street walkers er en ting av fortiden, men hyggelig å se at noen er tilbake.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...