Gå til innhold

Dogging i Oslo området


taloong

Anbefalte innlegg

Vi hadde tidligere flere som annonserte for dogging. Har ikke sett de aktive på en evighet desverre. Var en som kalte seg cumslut som var helt rå. Og også lise men hun har også lagt opp. Pleier å dukke opp noen muligheter når det blir varmere i lufta så det er bare å følge med på div forum. Stjerna ved Gardermoen, Svartskog, Sognsvann. I sommer var jeg med på dogging i skogkanten ovenfor nakenstranda på Langøyene. 2 damer og 6-8 menn. 

Lenke til kommentar
9 timer siden, thorm skrev:

Vi hadde tidligere flere som annonserte for dogging. Har ikke sett de aktive på en evighet desverre. Var en som kalte seg cumslut som var helt rå. Og også lise men hun har også lagt opp. Pleier å dukke opp noen muligheter når det blir varmere i lufta så det er bare å følge med på div forum. Stjerna ved Gardermoen, Svartskog, Sognsvann. I sommer var jeg med på dogging i skogkanten ovenfor nakenstranda på Langøyene. 2 damer og 6-8 menn. 

Hva gjorde frøken Cumslut da?😉

Lenke til kommentar
2 timer siden, Oslo_bukken skrev:

Så deilig. Har du kontaktinfo til henne?

Nei. Har ikke sett eller hørt fra henne på en god stund nå. tipper hun har gitt seg. Hadde mann som visste om dette og barn så hun har vel blitt familiemor igjen. Det beste med henne var at dette var noe hun digget og alt var gratis. Husker en gang jeg var der så var jeg førstemann ut og tenkte jeg skulle stå igjen for å se om jeg orket en runde til når de andre 3-4 var ferdige. en etter en tok de for seg og satte seg i bilene sine og dro. Jeg orket faktisk og vi knullet langt inn i solnedgangen. alle hull, stående oppreist mot bilen begge veier. I baksetet og på panseret..... fantastisk å møte henne. Synd sånne gir seg :-)

Lenke til kommentar
28 minutter siden, thorm skrev:

Nei. Har ikke sett eller hørt fra henne på en god stund nå. tipper hun har gitt seg. Hadde mann som visste om dette og barn så hun har vel blitt familiemor igjen. Det beste med henne var at dette var noe hun digget og alt var gratis. Husker en gang jeg var der så var jeg førstemann ut og tenkte jeg skulle stå igjen for å se om jeg orket en runde til når de andre 3-4 var ferdige. en etter en tok de for seg og satte seg i bilene sine og dro. Jeg orket faktisk og vi knullet langt inn i solnedgangen. alle hull, stående oppreist mot bilen begge veier. I baksetet og på panseret..... fantastisk å møte henne. Synd sånne gir seg /cdn-cgi/mirage/4ee2233ca862aa7bcbd4f79b18313b770388350204c54793573e94aab9f170a0/1280/https://www.noresk.com/forum/uploads/emoticons/icon_e_smile.gif.78b2307c0f27cf0c5fddfe8adfdcc6d7.gif

Hvordan så hun ut da?

Lenke til kommentar
1 time siden, Pwhite skrev:

Hvordan så hun ut da?

Helt greit utseende. Virket litt mer sliten sist gang jeg var hos henne og da tok hun bare treff av en og en men de sto i kø og blei hentet inn til avtalt tid. Chubby ag var i overkant chubby siste treff

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
På 22.9.2022 den 8.39, Blue bell skrev:

Jeg gjør😃👍 er såååååå klar for Dogging 

Hei du må si i fra når du vil bli pult av mange menn, vil pule deg uten stopp lenge

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
På 4.2.2023 den 14.10, thorm skrev:

Helt greit utseende. Virket litt mer sliten sist gang jeg var hos henne og da tok hun bare treff av en og en men de sto i kø og blei hentet inn til avtalt tid. Chubby ag var i overkant chubby siste treff

Hun fikk seg kjæreste å flyttet til Østfold. 

Lenke til kommentar
På 13.5.2023 den 15.05, Idaws skrev:

Hun fikk seg kjæreste å flyttet til Østfold. 

Hun hadde mann og barn hjemme når hun holdt til på Hadeland også. Etter at hun flyttet tok hun imot på campingen deres en periode før hun blei borte

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...