Gå til innhold

Dogging i Oslo området


taloong

Anbefalte innlegg

50 minutter siden, Karsten skrev:

Hva faen var poenget med det bildet??

De fleste her (meg inkludert) er retarda. Fyren hadde sikkert bare lyst å dele bilde.

Endret av Apeesel
Lenke til kommentar
4 timer siden, Apeesel skrev:

De fleste her (meg inkludert) er retarda. Fyren hadde sikkert bare lyst å dele bilde.

Ja, det er i alle fall det jeg gjør av og til.  Og de gangene jeg skriver noe som ikke har så mye i tråden å gjøre, da hender det oxo at jeg poster med et foto for å blidgjøre slike som @alpdlp og @Trøndermann.  Så får det noe tilbake for strevet med å klikke seg inn hit (nå tenker jo jeg at det er helt frivillig om de vil klikke, men de lokkes jo tilbake gang etter gang, i jakten på ny fitte!)

image.png.ab52f6fe38153b8380d093c5e8dd8e78.png

Sorry @Trøndermann, det er @Trøndern jeg sikter til.  Han som liker horer, men ikke spamhorer.

Endret av Tototre
@Trøndern
  • Like 1
  • Confused 1
Lenke til kommentar
12 minutter siden, alpdlp skrev:

du er en syk mann @Tototre

det finnes hjelp...snakk om prioritering av tid og penger...

At du i det hele tatt gidder å svare meg slik som du gjør tyder jo på at du lider av en tilsvarende, beslektet sykdom som meg.  Jeg ville oversett meg hadde jeg vært deg og konsentrert meg om å prute til meg så mye sex som mulig i det som er igjen av 2024.  Og så skrevet noen saftige, gode anmeldelser her på forumet etterpå.

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 18.3.2024 den 1.18, Tototre skrev:

@Line du er i ferd med å bli et interessant fenomen.  @Valhall har satt inn bilde av deg, tror han.  Ligner du mer på dette bildet:

Snapchat-256011182.thumb.jpg.7f80d18214a6546533aceded4ff3bf4e.jpg

PS

I går ble det avlyst fordi @Blackyone syntes været var for dårlig.  I dag sier du at han er syk, og at det er årsaken til dagens avlysning.  Men jeg liker deres ungdommelige tempo: Alt skal skje NÅ!  Mange av de som syns det går for fort i svingene her har nok passert de 40... Vi trenger tid til å planlegge, og til å komme!

Helt ulikt

Lenke til kommentar
1 minutt siden, thorm skrev:

Helt ulikt

OK, det var et illustrasjonsbilde.  Så ikke ta meg for falsk anmeldelse. 

På den annen side kan det vel være smart å nevne at om Line ikke er en jente som annonserer seg selv som eskorte, massør eller gledespike, som tar betalt for sine tjenester, så har hun kanskje ikke bilder ute i en annonse noe sted.  Da vil det være dumt å legge ut bilde av henne her på forumet.  Så jeg ber dere om å la være å publisere bilde av henne om du mener at du har ekte bilder (eller video).  

På forhånd takk!

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, Tototre skrev:

OK, det var et illustrasjonsbilde.  Så ikke ta meg for falsk anmeldelse. 

På den annen side kan det vel være smart å nevne at om Line ikke er en jente som annonserer seg selv som eskorte, massør eller gledespike, som tar betalt for sine tjenester, så har hun kanskje ikke bilder ute i en annonse noe sted.  Da vil det være dumt å legge ut bilde av henne her på forumet.  Så jeg ber dere om å la være å publisere bilde av henne om du mener at du har ekte bilder (eller video).  

På forhånd takk!

Selv om jeg har både bilder og film så er det ikke min jobb å legge ut noe som helst. Det får hun stå for selv. Forøvrig er det relativt straffbart å distribuere bilder uten samtykke av den avbildede. Ser også at flere her sakser fra andre fora og distribuerer det i forumet med navn og tilholdssted....... Dem om det men det hadde ikke jeg tatt sjansen på

Lenke til kommentar
3 timer siden, Tototre skrev:

At du i det hele tatt gidder å svare meg slik som du gjør tyder jo på at du lider av en tilsvarende, beslektet sykdom som meg.  Jeg ville oversett meg hadde jeg vært deg og konsentrert meg om å prute til meg så mye sex som mulig i det som er igjen av 2024.  Og så skrevet noen saftige, gode anmeldelser her på forumet etterpå.

Uuuuuuu spicyyy papi

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...