Gå til innhold

Dogging i Oslo området


taloong

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Line skrev:

 Hei. Jeg og en annen kommer til Songsvann i dag. Så skal ha sex der. Vil gjerne at flere menn skal pulle meg å

Når er dere der?

Lenke til kommentar
5 timer siden, Line skrev:

 Hei. Jeg og en annen kommer til Songsvann i dag. Så skal ha sex der. Vil gjerne at flere menn skal pulle meg å

Du må nok bygge mye mer tillit og gi info før det der skjer. Mange karer her som med en gang sier de vil bli med på dette. De kommer ikke (vedder en flaske champagne på det!). Vi andre som kan, og tør og vet hva vi driver med går ikke på avtale etter en setning i forumet her. Som kan være skrevet av hvem som helst.

Endret av Karsten
  • Like 4
Lenke til kommentar
1 minutt siden, elmann43 skrev:

Line er en digg dame 😉

Og jeg er en digg halvfeit mann, hva er poenget ditt? Skal man avtale et treff forventer folk mer info, bilder, alder, etc. hvem i alle dager møter opp på sognsvann fordi en random dame legger ut en kommentar om treff, da er folk rimelig tjukke i hodet.

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Apeesel skrev:

Og jeg er en digg halvfeit mann, hva er poenget ditt? Skal man avtale et treff forventer folk mer info, bilder, alder, etc. hvem i alle dager møter opp på sognsvann fordi en random dame legger ut en kommentar om treff, da er folk rimelig tjukke i hodet.

Det er vel opp til hver enkelt å bestemme. Skjønner at du ikke er så interessert. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, elmann43 skrev:

Det er vel opp til hver enkelt å bestemme. Skjønner at du ikke er så interessert. 

Enten det er beskjed om å logge seg inn på en side og oppgi BankID info, arve millioner fra Nigeria, eller å stille på Sognsvann klar for sex med en bruker som har vært her i mindre enn et døgn gir samme alarmklokker i mitt hode ihvertfall. Alt kan skje - og for alt jeg vet så er du med på det - eller ikke. Ser du det ikke selv? Ingen info, ingen bilder, ingen historikk som kan legitimere opplegget til Line.

Lykke til. Håper de som tør å stille på dette opplegget ikke blir banket opp av en gjeng galninger.

@Revenger er nok den smarteste her så langt.

Endret av Karsten
  • Like 3
  • Thanks 1
Lenke til kommentar
7 minutter siden, Blackyone skrev:

Line er ei flott jente, dere som tviler fortjener ikke å møte henne:(

Hvem er line? Er det datteren til @Tototre , er det kona til @Karsten er det søsteren til @Revenger ?? Helt ny profil uten bilder eller noen form for info, som blir hyped opp av 2 gamle brukere.  Er folk virkelig så sprø at de bare møter opp et sted uten noen form for kritisk refleksjon? Fortell gjerne mer om denne Line… 

Lenke til kommentar
2 timer siden, Apeesel skrev:

Hvem er line? Er det datteren til @Tototre , er det kona til @Karsten er det søsteren til @Revenger ?? Helt ny profil uten bilder eller noen form for info, som blir hyped opp av 2 gamle brukere.  Er folk virkelig så sprø at de bare møter opp et sted uten noen form for kritisk refleksjon? Fortell gjerne mer om denne Line… 

Er datteren min her?  Er det hun som skal knulle ved Sognsvann i regnvær, eller setter hun opp et Helsport fjelltelt inne på et rom på Hotell Bondeheimen?  Jeg aner faktisk ikke, Apeesel.

  • Like 1
Lenke til kommentar
13 minutter siden, Tototre skrev:

Er datteren min her?  Er det hun som skal knulle ved Sognsvann i regnvær, eller setter hun opp et Helsport fjelltelt inne på et rom på Hotell Bondeheimen?  Jeg aner faktisk ikke, Apeesel.

SWEET HOME  ALABAMA! YIIII HAAA

Lenke til kommentar

@Line du er i ferd med å bli et interessant fenomen.  @Valhall har satt inn bilde av deg, tror han.  Ligner du mer på dette bildet:

Snapchat-256011182.thumb.jpg.7f80d18214a6546533aceded4ff3bf4e.jpg

PS

I går ble det avlyst fordi @Blackyone syntes været var for dårlig.  I dag sier du at han er syk, og at det er årsaken til dagens avlysning.  Men jeg liker deres ungdommelige tempo: Alt skal skje NÅ!  Mange av de som syns det går for fort i svingene her har nok passert de 40... Vi trenger tid til å planlegge, og til å komme!

Endret av Tototre
  • Like 2
  • Haha 2
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...