Gå til innhold

Dogging i Oslo området


taloong

Anbefalte innlegg

@Blue bell nå blir det slik at du er ei av de useriøse her på forumet når du foreslår dagen, og folk tenker å planlegger å være med også gir du ikke mer lyd av deg. Jeg trodde du sa at du var ei seriøs person og at man kunne stole på deg.

Lenke til kommentar
4 timer siden, Eskorteprinsen skrev:

Føyer seg inn i rekken av useriøse norske jenter(amatører).Nesten så jeg vil si;"typisk norsk"

Blue har aldri vært useriøs. Hun plukker ut de hun vil møte og har kontakt på snap. Møtt henne flere ganger og hun har alltid holdt avtaler å gjennomført med stil og mere til. Skulle hun skrevet avtaler her ville det stått 100 menn der på angitt tid og sted

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 8 months later...

 Hei. Jeg og en annen kommer til Songsvann i dag. Så skal ha sex der. Vil gjerne at flere menn skal pulle meg å

  • Like 1
Lenke til kommentar

Nå bare lurer jeg på ting som mange andre lurer på oxo;

Hvordan skjer dogging i Norge?  Har sett på film, så er dette gratis, eller står d en pimp og ordner kø og penger?

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...