Gå til innhold

Nadia


Gjest Pondus007

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
  • 3 weeks later...

Hei.

Ikke vert å betale for noe ekstra til hun (du får det ja) du får bare dynket junior med mye olje å hun siitter foran deg

å sier kome kome maser om det hele tiden ikke noe å bli tent av.

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Du får det meste der bare du betaler, men hun er sikkert over 50 år

samt hun skal ha deg til å komme med en gang ikke bruk penger på henne fins mange som er mye bedre og billigere

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
Gjest Pondus007
Du får det meste der bare du betaler, men hun er sikkert over 50 år

samt hun skal ha deg til å komme med en gang ikke bruk penger på henne fins mange som er mye bedre og billigere

Er det basert på antagelse eller erfaring, at man kan få "det meste"?

Lenke til kommentar

Venter fortsatt på svar fra Tigeren hvem som er bedre og billigere? Jeg spurte henne en gang om hun ga BJ, noe hun avkreftet ( usikker om hun forsto hva jeg mente) men jeg tilbød heller ikke ekstra betaling. Dette er over et år siden. Ellers fått variabel massaje, men kan virke litt umotivert av og til :D

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Fikk nylig rapport fra en besøkende hos Nadia, hadde vært der å på slutten spurt hvor mye for avsugning? Fått streng beskjed om at det gjorde hun aldri, kun Hj. Om hun har sluttet med det eller ikke likte typen vet ikke jeg, men det var iallefall helt uaktuelt.

Lenke til kommentar
  • 5 weeks later...
  • 5 months later...
På ‎27‎.‎12‎.‎2016 den 10.13, pirlo skrev:

Noen som har besøkt Nadia senere tid?

Et par kompiser som har vært der etter jul, grei massasje, litt mek over siste finnish

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...