Gå til innhold

Gate damer, romenere/bulgarske noen som har erfaringer


Dr_kuk

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd/ har erfaringer med de romenske/Bulgarske gate jentene i bergen sentrum. Snakket med noen av dem å de nekter som oftest å gå under 1500 kr for en halvtime. Jeg Tok med meg en hjem en for et år siden det var sykt digg å hun var trang og litt uerfaren, hun var her bare en kort stund, snakket med henne å hun sa at hun fikk beholde lite av det som hun tjente å hun ble pimpet ut av noen andre.  Men har altid lurt på hun Anna eller venninden hennes de på Lido hjørnet, men jeg har aldri giddet de gate jentene mer for at ikke alle men enkelte av dem virker så ufordragelig når jeg snakker med dem å at dem virker så grisk. da jeg skulle ha med meg hun jenten hjem måtte jeg forhandle med deandre siagøynerene å betale dem å ikke henne på forskudd, det gikk greit men det var ganske ubehagelig å de var grisk og frekk. Men hun jeg fikk med meg var super deilig å behagelig å ha med å gjøre og det var digg så det var verdt strevet.  Er på ferie nå men noen som vet ca om det er mangen gate damer i bergen nå, eventuelt om det har kommet flere nye ?

 

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Å gå til gate damer er mest safe med tanke på politi, de kunder som blir tatt blir ofte tatt pga tellefon trafikk i etterkant/sluttfase  av saker/aksjoner der alle med tlf samtaler hvor dame besøk er blitt avtalt blir innkalt til avhør, saker som dette  er oftest enkelte damer på real som har vert tellefon avlyttet av politiet under pågående politi sak, men dette er også veldig skjeldent. dem som blir tatt får som oftest et forenklet fårelegg en liten bot, så det er ikke noe å bekymre seg for uansett med mindre man har en jobb som krever et over normalt fint rulleblad.  rumenerne/bullgarerene er kjent for å ikke snakke under politi avhør, de nekter straffeskyld og nekter vitneforklaring, de er knallhard og det er gull siden de kommer aldri til å tyste på deg, pollitiet kommer ingen vei med dem. politet gidder ikke å bruke ressurser på gate markedet i bergen for det tar så enormt med ressurser, å hvis de gjør det de få ganger det skjer så setter de alle ressursene på bakmennene å ikke damene og kundene.   Men om man blir tatt så får man bare en bot uansett, det skjer ikke mer en det

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...