Gå til innhold

Prøver å legge inn anmeldelse - Får illegal access


Administrator

Anbefalte innlegg

Hei,

Forsøker å legge inn en "møte rapport" av et forsøk på åmøte Nina-Tantric.. Men får det ikke til.

Jeg har gjort meg flid og lagt inn bilder og linker, kanskje det er det som er problemet.

Jeg tror at litt av problemet er at du har lagt inn BÅDE link og bilde-info, men bilde-info ligger allerede i linken. Du har altså gjort det unødig komplisert.

Hvis du laster ned bilder du vil vise til din egen PC, så kan du laste det rett inn i innlegget ved å bruke linken under teksten til innlegget (? Last opp/legg inn bilde). Da lastes bildet opp til en egen server, og vises som en del av innlegget. Hvis bildet ikke er for stort, kan det være en grei løsning.

Når du har problemer som dette, kan det være lurt å lagre innlegget uten bilder først, og så bruke "EDIT" til å redigere. Da beholder du det du hadde uten å miste alt. Ta ett og ett bilde, og se hbor det ev. butter imot.

Innlegget er dessuten ganske langt, og når du mister det, mister du alt. Bruk gjerne en ekstern editor, begynn med bare litt tekst, og lim inn mer i "EDIT"-modus - eller skriv inn bare lit, og bruk "EDIT" til å skrive mer.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...