Gå til innhold

Hey, Whatsapp?


Carsten

Anbefalte innlegg

I dag har jeg møtt selveste Horemor, - en dame som styrer jentene sine med fjorten telefoner på kjøkkenbordet :)
Du har sikkert tekstet med en jente via WhatsApp og funnet ut at det første svaret som pleier å komme er begrenset til "Hey baby, when you wanna come" etterfulgt av prisene for en halvtime og en time og så står du i gangen før du vet ordet av det og lurer på hva som gikk galt.
Jenta er ikke jenta på bildene.
Jenta skjønner ikke hva som kan ha skjedd.
Du kan velge å bli med denne jenta på rommet eller snu i døra og det var det jeg gjorde i dag. Jeg snudde i døra etter å ha bli møtt av fire jenter som i og for seg var søte og hyggelige men ingen av dem lignet på hun som jeg hadde lyst til å møte og ingen av dem visste hvem var. Jeg vet ikke hva som gikk av meg når jeg sendte en krass melding via WhatsApp til hun som jeg trodde var hun som jeg skulle møte, men svaret kom umiddelbart med ny adresse og at hun hadde flyttet til en ny leilighet for seg selv. Jeg føltemeg litt gretten men valgte likevel å reise fra bomturen på Grunerløkka og ned til Aker Brygge hvor jeg sendte en ny melding når jeg var utenfor og ble ikke så rent lite overrasket over at det heller ikke her var hun som åpnet for meg. Det var en eldre dame som skal ha kred for at hun var rask til å si at jenta var i dusjen og at hun snart ville være klar og akkurat da kom hun og var den som jeg ville treffe.
Ahh, lykke!
Det var jenta selv som fortalte hvem som hadde møtt meg i døra og at dette var leiligheten til Horemor. Hun sa riktignok Operator og ikke Horemor, men det går jo ut på det samme for oss. Det er mulig at dette er kjent for dere, men med tanke på alle referatene fra folk som snur i døra og folk som ikke blir tilbudt det som de tror at de har blitt enige om, så sitter Horemor ved kjøkkenbordet og sjonglerer og da er det tydelig at det av og til detter noen telefoner i gulvet :)

 

 

  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...