Gå til innhold

Dominans


eriken100

Anbefalte innlegg

På 29.4.2019 den 9.33, eriken100 skrev:

Noen som har erfaring med hun eller andre som tilbyr Dominans. ?80758_artemis_mistress_155623b0_65d16bdc 

Får lyst til å skrive "kan du ikke bare prøve selv". De fleste emner her inne er bare "har noen prøvd". Tenk om ingen prøvde?
Men siden det er akkurat Artemis så har jeg to erfaringer. Jeg besøkte henne for 1 år siden, i en kul leilighet i Bjørvika. Med andre ord ganske diskret og moderne. Ikke sikkert hun er lengre forsåvidt.

Nr1: Hun ser enda bedre ut enn på bildene og har et veldig erotisk blikk som fanger deg litt.

Men uansett.. Jeg hadde et ønske om å se henne i en spesiell type jeans, mener å huske hun kjøpte denne inn. Meget bra! Første besøk var jeg veldig nervøs, hun var ikke kjempehardhent men timen var veldig bra. Husker nesten ingenting.

Så dro jeg tilbake en uke etterpå, for jeg ville ha mer. Da ble jeg bundet opp, og brukt litt. Det ble til tider såpass med bondage at jeg slet med pusten, noe som man sikkert søker her, jeg var veldig ny med dette. Hun hadde full kontroll hele timen, og hun tilbyr da sikkert det som står i menyen.

Hvis det er noe jeg skulle ønske meg er det at jeg kunne gjort mer med henne, men det er vel kanskje ikke meningen med en domina.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...