Gå til innhold

MASSASJE - ANBEFALINGER


bregn

Anbefalte innlegg

Kobkun i Kirkeveien ***

September 2019. Besøkte denne salongen nylig. Hyggelig dame og flink til å massere. Tok hele kroppen og brukte tiden jeg hadde betalt for. Minus for trange, lytte lokaler. Var heldigvis eneste kunde, men ville følt meg ukomfortabel om også naborommet hadde vært opptatt. Drar nok ikke tilbake, selv om massasjen var god. 

Lenke til kommentar
15 timer siden, Optimum2 skrev:

Så vidt jeg vet er det bare ei jente på Kobkun - og hun er flink til å massere - sånn sett er du alene der når du får massasje... Noen tilbud?

Det var to damer der og begge masserte, men innehaveren kom inn og masserte siste halvtime. Siden det er to avlukker, går jeg utfra at de kan ha to kunder samtidig. Ble tilbudt HJ og B2B. 

Lenke til kommentar

Sannergata 32 *****

September 2019. Endelig, på tredje besøket ble det fullklaff. Har vært på salongen før og tross god massasje, har jeg aldri vært fullt ut fornøyd. Denne gangen derimot ble opplevelsen fantastisk. Forstår nå all skryten av Pimpa. Nydelig og hyggelig dame, deilig massasje og himmelsk avslutning. Kan ikke få rost henne nok og skal definitivt tilbake. Løp og bli massert - men vis normal folkeskikk i møtet med jentene! 

Lenke til kommentar

Dalsbergstien 4E *****

September 2019. Besøkte dette stedet nylig og må bare skryte uhemmet av opplevelsen Sunisa (den unge med lyst hår i annonsene) ga meg. Deilig massasje og himmelsk avslutning. Oppfylte alle forutsetninger for en nytelsesrik time. Blid og hyggelig og svært serviceinnstilt. Kommer garantert tilbake. 

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
På 15.8.2019 den 17.30, Gmblr skrev:

Ser veldig proft ut i Sannergata. Hvor mye må man regne med å betale der ut over de 500 de tar for massasje?

Nå begynner det vel å bli endel i Sannergata. Var hos en av de som ligger i starten av Sannergata  for en liten tid tilbake. 3 Blide søte jenter som jobbet der. Bestilte 1 time. Etter rundt 45 min spurte hun om jeg ønsket avslutning. Betalte en 500 lapp for å få en OWO. Hun spurte deretter pm jeg ville massere henne litt først. Takket ja til dette. Når hun lå der på magen så kneppet jeg opp BHn og var veldig ivrig på innsiden av lårene. Hun likte dette og et endte med full pakke og totalt 900 kr i utlegg :_)

 

Lenke til kommentar
20 timer siden, thorm skrev:

Nå begynner det vel å bli endel i Sannergata. Var hos en av de som ligger i starten av Sannergata  for en liten tid tilbake. 3 Blide søte jenter som jobbet der. Bestilte 1 time. Etter rundt 45 min spurte hun om jeg ønsket avslutning. Betalte en 500 lapp for å få en OWO. Hun spurte deretter pm jeg ville massere henne litt først. Takket ja til dette. Når hun lå der på magen så kneppet jeg opp BHn og var veldig ivrig på innsiden av lårene. Hun likte dette og et endte med full pakke og totalt 900 kr i utlegg :_)

 

Det må man si var en god deal :)

Minuset med sannergata, et at det er så forbanna lite diskret 

Lenke til kommentar

Forsøkte stedet i Jordalgt. I forrige uke, rent og fint sted, bildene stemmer bra, pen jente.Massasjen var litt over middels, resten var bortkastede penger. Ingen innlevelse og slett utførelse. Mulig jeg hadde uflaks og dukket opp på en dårlig dag, men skal definitivt ikke tilbake.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Christian Michelsens gate 51

Var innom Latina tantric spa og fikk en veldig deilig massasje. Dama (Ruby) hadde den deiligste runde latina rumpe som fikk meg hard med en gang jeg kom inn. Hun gav en veldig sensuell og erotisk massasje med hender, bryster, og ege hele kroppen..merket hun ville tilfredsstille og likte det hun holdt på med, ble til og med noen små kyss her og der som fikk meg maks opphisset. Så anbefaler henne

Lenke til kommentar
3 timer siden, Ridderen skrev:

Noen som vet om massasjesteder som er åpent utover de ordinære åpningstidene (10-22)? Jobber skift, så hadde vært supert. Send evt. på pm.

Tror det er veldig få om noen som er oppe lengre en det. av de jeg har sett så stenger alle 21-22. tror dette også gjøres av sikkerhet og få kunder

Lenke til kommentar
På 22.9.2019 den 15.08, El_Ted skrev:

(også postet på Reddit-forumet)

Malee ligger i St. Halvards gate, kanskje 100 meter nedenfor bommen på Galgeberg. Inngang fra Ring 2 for de som er bekymret for ryktet sitt. Det var bare en dame på jobb da jeg var der første gangen: i midten av 30-årene kanskje, ikke veldig pen, men OK kropp. Betalte 600 kroner for en time oljemassasje med dusj først. Selve massasjen var ikke noe særlig - mest "smør olje utover kroppen". Flink til å tease og streife innom den erogene sonen. Etter å ha snudd meg rundt kom det tilbud om HE eller B2B. Fikk prutet HE ned i 400, og her gjorde dama en god jobb med upåklagelig teknikk. Jeg vet ikke om boom boom står på menyen. Massasjesenga var dessuten så knirkete at jeg tviler på om jeg hadde klart å konsentrere meg uansett. Sesjonen varte bare 45 minutter, så jeg følte meg litt snytt der. 

Vendte tilbake til Malee noen uker senere for å prøve venninna. Alder rundt 30 og ansiktspen, men noe i overkant BMI uten å være feit på noen som helst slags måte. Mye bedre massasje enn den første dama, var sterk i klypene og brukte dem godt. Ikke noe teasing, og da jeg snudde meg rundt kom tilbudet ganske kjapt. Betalte 800 for en B2B (prutet ned fra 1000), men det viste seg at damas definisjon av B2B var en HE med bar overkropp mens jeg fikk ta på. Er det vanlig i Oslo? Skuffende teknikk på HE også, mer "power and speed" enn finesse. Tror ikke jeg drar dit igjen. Det er bilde av begge damene i annonsen på RE.

Vart på reddit hittar man det här? Sökt och sökt utan lycka

Lenke til kommentar
På 19.11.2019 den 23.16, Ridderen skrev:

Noen som vet om massasjesteder som er åpent utover de ordinære åpningstidene (10-22)? Jobber skift, så hadde vært supert. Send evt. på pm.

Min erfaring er at de aller fleste steder er det mulig å få en sein "massasje". Tips 1 er å gå et sted å ta en massasje, bli litt kjent. Da får du spurt litt spm også.
Forøvrig er det jo ikke verre enn å hagle ut en SMS til 10 ulike steder kl 22 og høre om de er oppe, og da ser du raskt på responsen.

Vet om et par steder der det sikkert ofte soves i klinikken av kanskje 1 av jentene som jobber der, og da er det ikke uvanlig å kunne komme 23 eller 00, osv.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar

Majorstuen 

Aroma Massage 

Det er 3 flotte jenter der , jeg er dårlig til å huske navn . Det var hun høyeste som masserte meg . Der fikk jeg slik hard massasje som jeg liker veldig godt . Flink med alt hun gjør . Skal tilbake igjen 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...