Gå til innhold

MASSASJE - ANBEFALINGER


bregn

Anbefalte innlegg

Sannergt. 32

Besøk i dag. Som tidligere ryddig og rent, med god atmosfære. Dusj, deretter en hel time som ble brukt fullt ut. Ble gjenkjent fra forrige gang. Massasje av høy standard. God stemning, og en behagelig kvalitetsopplevelse på alle måter.

Lenke til kommentar

Strømmen, Best Massasje/Lindy

Tok en tur dit, så  de reklamerer på RE, for klinikker med utvidet meny. Og det hadde de, alt på menyen. Lett å få til det. Egentlig midt på treet på alt. Massasje, kommunikasjon, 3 retters. Ok men, vet ikke om jeg skal dit igjen

Endret av Jensjensenfranorge
  • Like 1
Lenke til kommentar
5 timer siden, Jensjensenfranorge skrev:

Strømmen, Best Massasje/Lindy

Tok en tur dit, så  de reklamerer på RE, for klinikker med utvidet meny. Og det hadde de, alt på menyen. Lett å få til det. Egentlig midt på treet på alt. Massasje, kommunikasjon, 3 retters. Ok men, vet ikke om jeg skal dit igjen

Er et forum for Akershus. Denne anbefalingen hadde vel passet bedre der enn her. 

Lenke til kommentar

Besøkte Lille Bankokk i går, ligger høyt oppe i Theresesgate på venstre side, lite lokale med to massasjerom med forheng. Virket litt snuskete, med dårlig avløp i dusjen (ekkelt). To massører tilstede, begge unge. Ble massert av den yngste, liten lubben og bli, men ble ikke tilbudt noe ekstra, og det var egentlig helt greit, men massasjen var bra, over middels.

Lenke til kommentar

Vært flere ganger hos Bupha, må bare si igjen - for menn som kunne tenke seg å få 40 minutter sammenhengende teasing mellom lårene. Bare glem rygg, føtter, og bullshit - hvis du er i humør for det. Det er ganske magisk hvis man er i humøret. Hun kan også sitte på deg mens man fullfører timen med en god finish, hvis du ymter litt frempå.

Eneste minus er at jeg som bruker litt tid på finish, hun blir litt lei, og ønsker jeg skal bidra. Men jeg for min del har lært meg å se det positive i det, for da får man hun (og andre) til å gjøre veldig mye annet deilig mens man jobber på.

Oppsummert; det passer sikkert ikke alle. Men jeg mener dette må være noe av det mest rolige, avslappende og deilige stedet å få seg en sikker erotisk opplevelse.

Lenke til kommentar

Prøvde bøgata 10 dag.  

Begynte med at de prøvde å lure meg for 100,- da jeg betalte.  Ba om hard massasje, det holdt i ca 10 min før det ble bare masse stryking med olje. Hele menyen, men for dyrt for meg.  Så alt i alt får de 1 stjerne.

 

Lenke til kommentar
7 timer siden, briljant skrev:

Vært flere ganger hos Bupha, må bare si igjen - for menn som kunne tenke seg å få 40 minutter sammenhengende teasing mellom lårene. Bare glem rygg, føtter, og bullshit - hvis du er i humør for det. Det er ganske magisk hvis man er i humøret. Hun kan også sitte på deg mens man fullfører timen med en god finish, hvis du ymter litt frempå.

Eneste minus er at jeg som bruker litt tid på finish, hun blir litt lei, og ønsker jeg skal bidra. Men jeg for min del har lært meg å se det positive i det, for da får man hun (og andre) til å gjøre veldig mye annet deilig mens man jobber på.

Oppsummert; det passer sikkert ikke alle. Men jeg mener dette må være noe av det mest rolige, avslappende og deilige stedet å få seg en sikker erotisk opplevelse.

Var der forrige Søndag en time med olje massasje . Så ca 30 min med erotisk opplevelse . Det innehaver gjør når en ligger på magen må bare oppleves 

Lenke til kommentar

Bjerregaardsgate 15

Litt på impuls da jeg uventet fikk et par timer å slå ihjel og jeg var i området. 

Synes et har vært vanskelig i det siste å finne noen som først og fremst gir bra massasje og sekundært, men veldig gjerne, gir bra ekstraservice, og hvor jentene fremstår noenlunde oppegående og sympatiske.

Et av stedene som var slik tidligere var gamle Ideell Soneterapi. Det har blitt noen år siden. Vel, jeg ville nå forsøke stedet likevel, men døren var låst så jeg snudde og var på vei derfra idet en thaidame gaulet etter meg. I døråpningen stod da en dame et sted i 30årene i kortkort&utringet og ropte etter meg, midt på travle dagen. Bare det å være så indiskret burde fått meg til å droppe det, men dere vet hvordan det er når man først har fått det for seg....

Da jeg endelig var nydusjet og lå klar på benken startet seansen med at hun trykket frenetisk 3-4 ganger på dispenserflasken med olje og klaket det utover ryggen min. Deretter ble oljen gnidd litt tilfeldig hit og dit med null kraft og i et alt for høyt tempo. Mer olje og frenetisk stryking over rygg og skuldre. Det var så mye olje at jeg knapt kjente hendene hennes. På spørsmål om hun kunne ta i hardere bekreftet hun at jada, joda, men jeg merket ingen forskjell.  Og slik fortsatte det til det obligatoriske tilbudet om ekstratjenester hvor menyen omfattet det meste som lommeboken tillater. Jeg betakket meg imidlertid. Med det nivået på massasjen kan jeg vanskelig tenke meg at noe mer ville være annet enn penger ut av vinduet.

Anbefales på ingen måte !

Lenke til kommentar
16 minutter siden, Bulle skrev:

Bjerregaardsgate 15

Litt på impuls da jeg uventet fikk et par timer å slå ihjel og jeg var i området. 

Synes et har vært vanskelig i det siste å finne noen som først og fremst gir bra massasje og sekundært, men veldig gjerne, gir bra ekstraservice, og hvor jentene fremstår noenlunde oppegående og sympatiske.

Et av stedene som var slik tidligere var gamle Ideell Soneterapi. Det har blitt noen år siden. Vel, jeg ville nå forsøke stedet likevel, men døren var låst så jeg snudde og var på vei derfra idet en thaidame gaulet etter meg. I døråpningen stod da en dame et sted i 30årene i kortkort&utringet og ropte etter meg, midt på travle dagen. Bare det å være så indiskret burde fått meg til å droppe det, men dere vet hvordan det er når man først har fått det for seg....

Da jeg endelig var nydusjet og lå klar på benken startet seansen med at hun trykket frenetisk 3-4 ganger på dispenserflasken med olje og klaket det utover ryggen min. Deretter ble oljen gnidd litt tilfeldig hit og dit med null kraft og i et alt for høyt tempo. Mer olje og frenetisk stryking over rygg og skuldre. Det var så mye olje at jeg knapt kjente hendene hennes. På spørsmål om hun kunne ta i hardere bekreftet hun at jada, joda, men jeg merket ingen forskjell.  Og slik fortsatte det til det obligatoriske tilbudet om ekstratjenester hvor menyen omfattet det meste som lommeboken tillater. Jeg betakket meg imidlertid. Med det nivået på massasjen kan jeg vanskelig tenke meg at noe mer ville være annet enn penger ut av vinduet.

Anbefales på ingen måte !

 

Lenke til kommentar
5 minutter siden, Fiatmann skrev:

 

Virker som de er mer på hugget i Oslo ja , når de nærmest flyr etter deg bare du ser på døra inn til salongen , det skjedde  meg i vinter i møller gt  ,  kom ei ut og ropte etter meg og da jeg gikk forbi å kasta et blikk på sallongen , Men avslo , fikk inntrykk av  at  det var mer fokus på extra enn på sliten kropp .

Lenke til kommentar
På 11.5.2019 den 21.32, Fiatmann skrev:

Virker som de er mer på hugget i Oslo ja , når de nærmest flyr etter deg bare du ser på døra inn til salongen , det skjedde  meg i vinter i møller gt  ,  kom ei ut og ropte etter meg og da jeg gikk forbi å kasta et blikk på sallongen , Men avslo , fikk inntrykk av  at  det var mer fokus på extra enn på sliten kropp .

Endret av Koseren1
Slettes
Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Trondheimsveien 152 

Var ei som heiter Vicky som masserte meg , litt hardt men mest oljemassasje . No er jeg en som ikke bestandig er ute etter hard massasje så jeg strekker meg til 3 på selve massasjen kropp . Men siste delen blir noen knepp opp på poeng skalaen . Søt og flott jente . 

Lenke til kommentar

Var ikke denne tråden ment å bare inneholder anbefalinger? Rene, begrunnede anbefalinger, med adresse og utdypende tekst.

Dårlige opplevelser, småprat og diskusjon kan skje i den andre tråden.

Er ikke det en bra løsning for alle?

Lenke til kommentar

Jeg mener det er verdifullt med både anbefalinger og advarsler så lenge de er konkrete, begrunnede, med adresse og utdypende tekst.

Men småprat, kjekling og diskusjoner vil vanne ut tråden, som alle andre tråder.

 

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Vært stille her lenge nå. På tide med noen ferske rapporter. Ting forandrer seg fort i Thai massasje verdenen, nye jenter og nye steder. 

Bø gata på Kampen.

Trang liten plass, men så rent og greit ut. To damer godt over middagshøyden da jeg var på besøk. God massasje, ikke allt på menyen, og heller ikke fristende det som ble tilbudt. Vet det jobber yngre og penere varianter der, men de glimret med sitt fravær da jeg var der. Totalt 2 av 5.

Hjørnet Thor Olsensgt./ Fredrnsborgveien.

God plass og rent og pent sted, to damer i 40 årene, meget bra massasje, nesten allt på menyen, og entusiastisk utførelse. 4 av 5.

Åkebergveien.

God plass, rent og pent, kosemsssasje som nesten gjorde at jeg sovnet, alt på menyen, manglet kanskje litt innlevelse, men totalt sett veldig bra. Fristet til gjentagelse. 4 av 5

Toftesgate 68.

Byens beste etter min smak, alt var bra, full meny, må tilbake. 5 av 5

Taxi holdeplassen på Galgeberg.

lite diskret sted, men for de som ikke bryr seg om det var stedet bra, to damer tilstede, en ung og pen , den andre nesten det motsatte. Fikk ( heldigvis ) den unge som masserte bra, ble tilbudt 4 hender massasje med det meste, men takket nei. Nøyde meg med den yngste, som forøvrig har flyttet arbeidssted til Trondheimsvn.37.

Lenke til kommentar
6 timer siden, Oslogutt skrev:

Toftesgate 68.

Byens beste etter min smak, alt var bra, full meny, må tilbake. 5 av 5

Hvor ligger dette?

Har jo sett de annonserer, men har ikke sett noe studio på gateplan der.

Lenke til kommentar
På 28.5.2019 den 19.38, Zoom skrev:

Trondheimsveien 152 

Var ei som heiter Vicky som masserte meg , litt hardt men mest oljemassasje . No er jeg en som ikke bestandig er ute etter hard massasje så jeg strekker meg til 3 på selve massasjen kropp . Men siste delen blir noen knepp opp på poeng skalaen . Søt og flott jente . 

Så det anbefales i dra dit og besøke henne?

Lenke til kommentar
På 26.4.2019 den 12.41, Pennen skrev:

Sannergt. 32

Har besøkt stedet syv ganger over en toårsperiode. Fire ganger med P, tre ganger med andre. En gang firhendig. Bra sted, godt drevet. P er intelligent og dyktig. Virker som om du ikke får jobb der uten å være veldig flink til å massere, dessuten brukes tiden fullt ut. HJ skal tilbys diskret til alle og utføres like dyktig som resten av massasjen. Omdømme og godt rykte prioriteres. 

Du kan besøke dem helt uten seksuelle ambisjoner - kun fordi de er så dritgode på massasje. En time kompetent, dyp og sterk oljemassasje fra fotsåler til tinninger. Og så er det naturligvis en bonus at miljøet er så avslappet at rumpeballer, innside lår m.m. blir behandlet like seriøst, og at det selvsagt er like naturlig med ereksjoner som det er å ligge helt naken. Hvilke dyre spa-steder er slik at du kan kle helt av deg, slappe fullstendig av og ikke være et sekund stresset av å ha full ståpikk når du ligger på ryggen? Og - seriøst! - hvilke dyre spa-steder har så dyktige massører? Alt dette for 500 kroner? Helt vilt.

Er dette et dropin sted eller må man bestille time? har gått forbi der noen ganger og synes det har sett stengt ut

Lenke til kommentar
5 timer siden, Bulle skrev:

Hvor ligger dette?

Har jo sett de annonserer, men har ikke sett noe studio på gateplan der.

Ganske anonymt, ikke typisk Thai glorete; ligger helt på hjørne, i 1 etg.

Lenke til kommentar

Trondheimsveien 152 anbefales veldig. utrolig god massasje fra vicky. hun er utdannet massør fortalte hun så hun får mye skryt for massasjen. utrolig hyggelig og snill jente.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...