Gå til innhold

Interessert i sexy bilder på snap? Brukte truser eller sokker? LES


Aurora97

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 21 år gammel jente som sender sexy snapper, brukte truser og sokker mot betaling!
Utseende: 162cm, rødbrunt, skulderlangt hår, blå/grønne øyne, litt chubby med former, strl 80F-G i bh, 37 i sko.

I retur vil jeg gjerne vite alder, kjønn og hvor i Norge du kommer fra:)

Bilder/Videoer

Jeg tilbyr erotiske bilder/filmer via Snapchat mot betaling. Du kan komme med ønsker og preferanser og jeg hører selvfølgelig på dine ønsker! :)  Jeg har noe sexleketøy jeg kan bruke, men det vil da komme som ett ekstra gebyr. Bilder av føtter er selvfølgelig en mulighet, og jeg tilpasser det med neglelakk, sko, strømper osv :)

5 bilder: 350 kroner
10 bilder: 650 kroner
5 videoer: 550 kroner
10 videoer: 750 kroner

Leketøy:

Vibrator: +25 for bilde/50kr for video

Dildo, suging: +100kr for bilde/+150kr for video

Dildo, penetrering: +150kr for bilde/200kr for video

Dildo, anal: +300kr for bilde/350 for video

Buttplug: +200 for bilde/250kr for video

Truser:

Trusene jeg selger blir i første omgang sendt, men personlige treff kan arrangeres om begge parter føler seg trygge på det. Ved disse personlige møtene får du som kunde lov til å ta trusene av meg, slik at de er så ferske som mulig. Når trusene blir sendt blir de lagt i en lukket pose, sammen med ett bilde av meg (kun nedre del) med disse på. :)  Igjen, her hører jeg også på hva du foretrekker!

Brukt 1 dag: 300kr

Brukt 2 dager: 400kr

Brukt 3 dager: 600kr

Urin/utflod = +100kr

Onanering i truse = +150kr

Sokker:

Brukt 1 dag: 50kr

Brukt 2 dager: 100kr

Brukt 3 dager: 150kr

Prisen øker med 50kr for hver dag jeg bruker dem. :) 

Ta kontakt om dette er interessant! Snapchatten min er: auroranp97 og mailen min er [email protected] ❤️ 

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...