Gå til innhold

Richmeetbeautiful


Jorg42

Anbefalte innlegg

Hei. Tenkte en tråd på erfaringer fra denne siden. Jeg har truffet endel der inne og vi kan bruke denne tråden til å dele erfaring. 

Jentene her inne er Norske, unge og mindre proffe en de tradisjonelle kjøpe damene. Min erfaring er et prisnivå 2-3000,- pr treff. Alle jeg har møtt har knullet uten kondom og er med på det meste.

 

Andre erfaringer med denne siden?

Lenke til kommentar
På 4.3.2019 den 18.56, Jorg42 skrev:

Hei. Tenkte en tråd på erfaringer fra denne siden. Jeg har truffet endel der inne og vi kan bruke denne tråden til å dele erfaring. 

Jentene her inne er Norske, unge og mindre proffe en de tradisjonelle kjøpe damene. Min erfaring er et prisnivå 2-3000,- pr treff. Alle jeg har møtt har knullet uten kondom og er med på det meste.

 

Andre erfaringer med denne siden?

Hei

har møtt noen jenter der inne jeg og. Inntrykk av at det er mye menn og det må «jobbes» litt før treffet skjer. Eller har det endret seg?

Lenke til kommentar

Har møtt 5-6 jenter der inne tilnå. Vært lett å få tak i det man skal ha der. Litt dyrere iforholdt til vanlige kjøpe damer, ligger mye på 3000 for enkelt treff. Da puler de fleste uten også :)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...