Gå til innhold

Hvordan ta betalt


Gjest Heidi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er ganske ny innen sugardating og eskorte og lurer på regler rundt dette med betaling. Kan jeg få cash og sette inn på konto imellom uten at deg blir spurt noe om det fra banken? Eventuelt vipps med de jeg er veldig komfortable med da. Eller paypal. Eller er det slik at man bare burde beholde alt i kontanter? Dette er jo «gaver» og ikke betalt per tjeneste per se.. hvordan er reglene rundt alt dette? Jeg er skikkelig noobie merker jeg😅 håper noen har tips å dele! 

Lenke til kommentar

kontanter er i grunn beste løsninga. men ikke sett inn i bank. eller spar opp til du har beløp du kan "forsvare" Husflid er jo en gjenganger.

 

vipps vil vises på kontoen. og skulle det bli "etterforskning" sm du er innblandet i så er vipps sporbart.

Jeg kjenner til det fordi det er en jente i en by i nærheta som er under etterforskning av barnevern og politi i forbindelse med prostitusjon.

Der er det noen kunder som kommer til å vente seg noe etterspill når saka er etterforsket. og barnevernet har tatt hånd om barna.

 

Paypal er litt i grnseland. men den rapporterer ikke til norske skattemyndigheter. vet ikke om dem er pliktige til å gjløre det eller ikke.

men å overføre tilbake til kontoen din. vel, det kan jo være utbytte av aksjer, eller liknende....

du kan i grunn få det til å se ut som hva det måtte passe deg.

 

Men jeg ville satset på kontanter hadde jeg sittet i dine sko.

 

just my 2 cents....

  • Like 1
Lenke til kommentar

Hva mener du med Husflid?:) 

Uff, for en situasjon å være i.. nå er jo prostitusjon ikke noe kriminelt da. Men om det går utover barna er jo det ganske trist.. 

Takk for gode tanker rundt dette! Tenker jo at kæsh er king, men ting blir jo litt trått. Men slik får det nesten bare bli!

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...