Gå til innhold

"Stygge" ord


Administrator

Anbefalte innlegg

Det finnes noen som bruker "stygge ord" i innlegg eller PMer. Det ser ut til at webhotellet har en sperre for slike, for hvis du bruker dem kan du bli låst ute en stund.

Dette er ikke noe jeg har funnet på, og jeg tviler på at det er lagt inn noe sånt i phpBB. Det finnes to løsninger:

1. Unngå slike ord

2. Vi flytter nettsiden til et annet webhotell.

Det siste gjorde vi 3 ganger i fjor høst, og det vil nok neppe skje igjen med det første, for alt annet fungerer som det skal.

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Glemte meg ut et sekund på fredag eller tidlig lørdag og skrev et av de forbudte, engelske ordene..

Siden har ikke nettstedet lastet for meg. Langt over et døgn utestengt, nå. Må logge på via andre løsninger.

Jeg brukte ordet for suging.

Lenke til kommentar
Glemte meg ut et sekund på fredag eller tidlig lørdag og skrev et av de forbudte, engelske ordene..

Siden har ikke nettstedet lastet for meg. Langt over et døgn utestengt, nå. Må logge på via andre løsninger.

Jeg brukte ordet for suging.

Det er er noe dritt det der. Jeg har vurdert å flytte denne siden til en annen server igjen. Problemet er at da forsvinner en del andre fordeler, og kostnaden øker.

Lenke til kommentar
Hva snakker vi om i økte utgifter?

Kronerulling?

Det hadde ikke vært meg imot, men det er litt vanskelig å få til. Vi har jo prøvd å få til noe før for å hjelpe med utgiftene, men betalinger kan være vanskelig å skjule. Også PayPal krever legitimasjon for å opprette konto. Her ville det ha vært snakk om små beløp så det ville ikke vært noe problem, men vi vil ikke bryte prinsippet om anonymitet for deltakerne.

Lenke til kommentar
Gjest paal_erik_68

Kan jo hende at det er noen deltakere her som ikke føler at de trenger å være anonyme ovenfor Admin?

Må jo være en eller annen måte å omgå dette på?

Jeg er på et annet forum, der det er mulighet for å donere til drift. Har ikke gjort det selv enda, da jeg ikke har vært medlem så lenge.

Om Admin ønsker, kan jeg sende deg link til det forumet?

(det er samme type forum, men i et annet land)

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...