Gå til innhold

Melding om databasefeil ved klikk på "Brukerkontrollpanel"


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå lørdag formiddag kl 11.45 får jeg følgende melding når jeg klikker på "Brukerkontrollpanel" øverst til venstre i skjermbildet:

Generell feil

SQL ERROR [ mysqli ]

Got error 28 from storage engine [1030]

En databasefeil forekom under lastingen av siden. Vennligst ta kontakt med forumets administrator hvis dette problemet vedvarer.

Vennligst gi beskjed til en forumadministrator eller webansvarlig: [email protected]

Får samme feilen både på Chrome og MS Explorer

Får andre her inne den samme feilen? Er det noe som kan fikses raskt?

Lenke til kommentar
Nå lørdag formiddag kl 11.45 får jeg følgende melding når jeg klikker på "Brukerkontrollpanel" øverst til venstre i skjermbildet:

Generell feil

SQL ERROR [ mysqli ]

Got error 28 from storage engine [1030]

En databasefeil forekom under lastingen av siden. Vennligst ta kontakt med forumets administrator hvis dette problemet vedvarer.

Vennligst gi beskjed til en forumadministrator eller webansvarlig: [email protected]

Får samme feilen både på Chrome og MS Explorer

Får andre her inne den samme feilen? Er det noe som kan fikses raskt?

Jeg kan ikke se feilen nå, og jeg fant den ikke i feil-loggen. Det er ikke sikkert at databasefeil logges der.

Jeg håper at dette var en midlertidig feil.

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...