Gå til innhold

Thai Østfold


Gjest Cury

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, nappe nappe skrev:

Å, er det hun som har holdt til på Lambertseter, altså? Aldri vært der pga manglende bilder i annonsen. Jeg tror hun kommer til å være mer på Sellebakk framover. Det er lagt en del arbeid i salongen, med helt nytt bad etc. Hun kunne selvsagt fått andre til å jobbe der, men hun har nylig leid seg en leilighet rett borti gata der også. Det er jo en god indikasjon på at hun har planer om å tilbringe en del tid der.

Det er bare noen uker til hun so driver på lambertseter er tilbake fra ferie

Lenke til kommentar
5 timer siden, nappe nappe skrev:

Å, er det hun som har holdt til på Lambertseter, altså? Aldri vært der pga manglende bilder i annonsen. Jeg tror hun kommer til å være mer på Sellebakk framover. Det er lagt en del arbeid i salongen, med helt nytt bad etc. Hun kunne selvsagt fått andre til å jobbe der, men hun har nylig leid seg en leilighet rett borti gata der også. Det er jo en god indikasjon på at hun har planer om å tilbringe en del tid der.

Godt informert😂😂👍

Lenke til kommentar

Da tok jeg en avtale på sellebakk, akira. Jeg avtalte med akira at hun skulle være der idag. Men ble møtt av ei som het marissa eller noe sånt. Etter forrige anmeldelse her så var jeg optimistisk. Jeg bestemte meg for en halvtime først. Ser de har satt opp prisene så de er for dyre rett og slett. Massasjen på 15 min var rett og slett dårlig.
jeg var ute og ferdig på 25 min. Hun ville rett på extra. Hj500. Noe annet gjorde hun ikke. kun b2b og ta av overkroppen. 1000-3000kr ekstra. 

så dette blir siste turen min hit. Hvis ikke akira selv er bedre. 
 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Det var trist å høre. Akira var i alle fall helt rå, og en av de beste opplevelsene jeg har hatt på lenge.

Når det gjelder ekstra-tjenester håper jeg ingen av oss betaler 1000-3000kr for slikt. Det ødelegger i så fall markedet og kan gjøre det dyrere for oss alle.

Og hvorfor skal man egentlig betale 500 for en massasje hvis man ikke får massasje? Da vil det jo være mer fair å kun betale 500 totalt for hj.

  • Like 1
Lenke til kommentar
1 time siden, TerjeNilsen skrev:

Det var trist å høre. Akira var i alle fall helt rå, og en av de beste opplevelsene jeg har hatt på lenge.

Når det gjelder ekstra-tjenester håper jeg ingen av oss betaler 1000-3000kr for slikt. Det ødelegger i så fall markedet og kan gjøre det dyrere for oss alle.

Og hvorfor skal man egentlig betale 500 for en massasje hvis man ikke får massasje? Da vil det jo være mer fair å kun betale 500 totalt for hj.

Enig dette var bånn.  Ikke noe annet ekstra enn hj. Men opp mot 3000kr skulle hun ha. 
det gadd jeg ikke. 
mulig jeg prøver igjen men sier ifra at akira må være der. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Var litt nyskjerrig på satang i halden så jeg tok meg en tur. Massasjen var middels og avsluttning mekainsk. Pen jente men hadde ikke helt smilet med seg idag syns jeg. Skal jeg tilbake. Njaa usikker. 

  • Like 2
Lenke til kommentar

Syns det er vanskelig å anbefale salonger og jenter.. dette med kjemi og dagsform har mye å si.  Jeg har 3-4 faste,  så har ikke vært så mye  utpå og sjekket de siste mnd.  Men om jeg skal anbefale noen, må det nok bli Yasmin thaimassasje på Klavestadhaugen. Voksen dame som gir en god massasje 😋👍

Lenke til kommentar
1 time siden, Raptornorway skrev:

Jeg har vært hos yasmin. Ok massasje men ikke noe bra avsluttning. 
 

Prøvde henne for første gang her om dagen. Det ble en god og tidvis dyp owo på meg som avslutning. Godt fornøyd både med den og massasjen.

  • Like 2
Lenke til kommentar
8 timer siden, nappe nappe skrev:

Prøvde henne for første gang her om dagen. Det ble en god og tidvis dyp owo på meg som avslutning. Godt fornøyd både med den og massasjen.

Veldig bra. Da må jeg sikkert en tur til hit. Mulig dagsformen ikke var helt når jeg var der. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 25.6.2022 den 9.19, Raptornorway skrev:

Noen som har vært hos akira på sellebakk etter meg? Nyskjærrig på om akira er der eller om hun tragiske er der enda. 

Var innom der her om dagen , spurte etter Akira og hun var der helt alene . Hun har litt stive priser , men faen så sensuelt og bra hun gjør massasjen . Man får valuta for pengene med tanke på hva hun tilbyr , og lokalene er bra . 

  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...