Gå til innhold

Thai Østfold


Gjest Cury

Anbefalte innlegg

På 6.10.2021 den 14.37, nappe nappe skrev:
På 17.8.2021 den 17.03, TerjeNilsen skrev:

 

Var innom for et par mnd. siden. Veldig hyggelig dame, men ingen fryd for øyet. b2b bestod for det meste av at hun sto naken ved siden av og ga hj.


Hva betalte du for dette?

Vurderer å prøve, dersom prisen er riktig, men det finnes så mange andre fine alternativer nå, så det er kun av interesse dersom det er «FirstPrice».

Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
På 18.11.2021 den 16.29, TerjeNilsen skrev:

Noen som har erfaringer fra Chan thaimassasje i Sarp?

Det var stengt da jeg skulle dra innom for en dropin, så jeg har ingen erfaring, men senere leste eller hørte jeg at ekstramenyen er svært begrenset, så jeg har ikke gjort noe nytt forsøk.

  • Like 1
Lenke til kommentar

Var innom Yasmin. Helt ok lokaler, rent og ryddig.  Og med dusj. Massasjen var ganske bra, eneste å utsette på den var at hun bruker underarmene en del. Syns ikke sånt er no særlig behagelig.. dama er godt voksen med helt ok kropp. Søt jente med et nydelig smil 😊 teaser perfekt 😜  500 for trinn 1, 1k for trinn 2, med berøring. Det kan oppstå noen språkproblemer, så pass på det. 

På 10.3.2022 den 13.59, TerjeNilsen skrev:

Ingen erfaring. Bare så det tilfeldigvis, på Facebook.

Noen andre som har vært innom der? 🙂

 

Lenke til kommentar
20 timer siden, moonman skrev:

Var innom Yasmin. Helt ok lokaler, rent og ryddig.  Og med dusj. Massasjen var ganske bra, eneste å utsette på den var at hun bruker underarmene en del. Syns ikke sånt er no særlig behagelig.. dama er godt voksen med helt ok kropp. Søt jente med et nydelig smil 😊 teaser perfekt 😜  500 for trinn 1, 1k for trinn 2, med berøring. Det kan oppstå noen språkproblemer, så pass på det. 

 

Vet du hvor stor menyen hennes er? Standard pris på det vanlige 🙂

  • Like 1
Lenke til kommentar
På 10.3.2022 den 16.28, nappe nappe skrev:

Det var stengt da jeg skulle dra innom for en dropin, så jeg har ingen erfaring, men senere leste eller hørte jeg at ekstramenyen er svært begrenset, så jeg har ikke gjort noe nytt forsøk.

sjefen sjøl gir en knallgod massasje og er også faglig flink. det jobber ei til der som muligens går litt mere i dybden 😉

Lenke til kommentar
På 10.3.2022 den 11.51, TerjeNilsen skrev:

Ny thaimassasje i Sarpsborg. Yasmin Thaimassasje, side på Facebook. Skjebergveien 146.

Denne du skrev om Terje 😊 Skjebergveien 156. Søt og god dame. Løp og kjøp 😉👍

Lenke til kommentar

Hehehe, okay. 😂

Så det er flere som jobber der? Da må jeg kanskje avlegge et besøk likevel. 😅 Synes innehaveren, utifra bildene på Facebook, var litt i eldste laget for min del. Og jeg er heller ikke veldig fan av massasje med bruk av underarmene.

Endret av TerjeNilsen
Lenke til kommentar

Nei. Hun jobber alene. Den andre jeg kommenterte var Chan i sarp. Der jobber det to 😉 Yasmin har nok tippet 50 + men det var da endel futt igjen 😁 enig med deg ang det med underarmene. Det er igrunn bare vondt. 

Lenke til kommentar

Chan?! 😲 Utifra hva jeg har hørt og lest, så trodde jeg det var helt uaktuelt med noe som helst ekstra der. Hehe, trodde de var helt strikte.

 

Jeg var forresten innom den på Kurland her om dagen, rett ved Valaskjold skole, og det var en hyggelig opplevelse. Fikk meget god massasje og fin avslutning. Til 400+500kr.

Lenke til kommentar
2 timer siden, TerjeNilsen skrev:

Chan?! 😲 Utifra hva jeg har hørt og lest, så trodde jeg det var helt uaktuelt med noe som helst ekstra der. Hehe, trodde de var helt strikte.

 

Jeg var forresten innom den på Kurland her om dagen, rett ved Valaskjold skole, og det var en hyggelig opplevelse. Fikk meget god massasje og fin avslutning. Til 400+500kr.

Har hørt noen rykter at det går an å få litt mere av ho andre som jobber der.

Det på Valaskjold, er det en nytt sted?

Lenke til kommentar
3 timer siden, moonman skrev:

Har hørt noen rykter at det går an å få litt mere av ho andre som jobber der.

Det på Valaskjold, er det en nytt sted

Sarpsborg Thaimassasje som flytta ca 600meter. 😁 Den Kim driver

Endret av Jonask
Feil navn
  • Like 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...