Gå til innhold

Thai Massasje Lillestrøm/Strømmen


kjekkmann45

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Slenger meg på denne, sitter å blar igjennom forumet men ser flere innlegg var for en tid tilbake.

Tar gjerne imot tips eller anbefaling på PM for området Romeriket/Akershus.

 

 

Endret av LuffPuff
Lenke til kommentar
  • 1 month later...
  • 1 month later...

Nå har jeg vært på alle stedene på strømmen. Må finne ut selv😆. Og nå er jeg igang med Oslo😂.  Ikke nornal vettu, uansett.

strømmen så: der får man sp.mål om ekstra på alle steder.

  • Thanks 2
Lenke til kommentar
På 14.10.2019 den 15.35, Stein skrev:

Nå har jeg vært på alle stedene på strømmen. Må finne ut selv😆. Og nå er jeg igang med Oslo😂.  Ikke nornal vettu, uansett.

strømmen så: der får man sp.mål om ekstra på alle steder.

Hvilke extra ble tilbudt ?

Happy, B2B, full ?

Lenke til kommentar

Det å finne noen som tilbyr extra pleier å være en grei sak , men å finne noen som tilbyr god massasje og ekstra  er værre .        Føler det sitter langt inne å be om ekstra når de ikke tilbyr det ,  det kan vell få følger om en får avslag . 

Lenke til kommentar

Sant nok at de fleste tilbyr ekstra, men en ekstra dårlig runk de siste 5 minuttene gir meg lite og er ikke noe jeg gidder betale 500 ekstra for. 

Jeg tar langt heller en skikkelig god massasje uten hverken forventning eller mas om ekstra. 

Den uovertruffent beste kombinasjonen jeg har erfart er en flott voksen svenskthai som har vikariert flere steder både i Oslo og Drammen. Hun har vanlig jobb i Sverige til vanlig, men tar i blant noen dager / et par uker som vikar. Hun gir noe av det beste jeg har fått av massasje (ikke kosemassasje, men effektiv når man er stinn av trening og muskelverk). Samtidig er hun frekk som faen, sparer ikke på kroppskontakt, stiller gjerne uten truse når hun ser jeg kommer. Og ikke minst har hun forstått at det beste ikke er happy ending, men en solid utløsning halvveis så man slapper fullstendig av under siste halvdel av massasjen.

Lenke til kommentar
På 20.10.2019 den 19.13, Bulle skrev:

Sant nok at de fleste tilbyr ekstra, men en ekstra dårlig runk de siste 5 minuttene gir meg lite og er ikke noe jeg gidder betale 500 ekstra for. 

Jeg tar langt heller en skikkelig god massasje uten hverken forventning eller mas om ekstra. 

Den uovertruffent beste kombinasjonen jeg har erfart er en flott voksen svenskthai som har vikariert flere steder både i Oslo og Drammen. Hun har vanlig jobb i Sverige til vanlig, men tar i blant noen dager / et par uker som vikar. Hun gir noe av det beste jeg har fått av massasje (ikke kosemassasje, men effektiv når man er stinn av trening og muskelverk). Samtidig er hun frekk som faen, sparer ikke på kroppskontakt, stiller gjerne uten truse når hun ser jeg kommer. Og ikke minst har hun forstått at det beste ikke er happy ending, men en solid utløsning halvveis så man slapper fullstendig av under siste halvdel av massasjen.

Det der er så jævelig sant! Få utløsningen unnagjort halvveis og man får verdens beste massasje etterpå. Jeg har et par erfaringer med den kombinasjonen, men er alltids ute etter flere :) Hvor pleier denne svenskthaien å jobbe? 

Lenke til kommentar
På 20.10.2019 den 19.13, Bulle skrev:

Sant nok at de fleste tilbyr ekstra, men en ekstra dårlig runk de siste 5 minuttene gir meg lite og er ikke noe jeg gidder betale 500 ekstra for. 

Jeg tar langt heller en skikkelig god massasje uten hverken forventning eller mas om ekstra. 

Den uovertruffent beste kombinasjonen jeg har erfart er en flott voksen svenskthai som har vikariert flere steder både i Oslo og Drammen. Hun har vanlig jobb i Sverige til vanlig, men tar i blant noen dager / et par uker som vikar. Hun gir noe av det beste jeg har fått av massasje (ikke kosemassasje, men effektiv når man er stinn av trening og muskelverk). Samtidig er hun frekk som faen, sparer ikke på kroppskontakt, stiller gjerne uten truse når hun ser jeg kommer. Og ikke minst har hun forstått at det beste ikke er happy ending, men en solid utløsning halvveis så man slapper fullstendig av under siste halvdel av massasjen.

Pm?

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...

Da har man vært på en liten turné rundt omkring i området. HJ tilbys stort sett overalt (også første besøk), ellers er det en fordel komme tilbake noen ganger for utvidet meny. Savner flere steder med ordentlige dører

  • Thanks 1
Lenke til kommentar
  • 6 months later...

Hei ute etter å finne et sted i Strømmen / Lillestrøm /Lørenskog området som gir en god hard massasje med innblanding av litt mere pirrende varianter av de sensitive delene av ei søt deilig thai som virkelig nyter jobben sin. 5min HE er ikke interessant. Vet om flere i Oslo, men er ukjent på Romerike. Noen som har noen å foreslå? Send gjerne PM.

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
Gjest United85
På 14.10.2019 den 15.35, Stein skrev:

Nå har jeg vært på alle stedene på strømmen. Må finne ut selv😆. Og nå er jeg igang med Oslo😂.  Ikke nornal vettu, uansett.

strømmen så: der får man sp.mål om ekstra på alle steder.

Hvilke plasser i Strømmen tilbyr noe ekstra? 

Lenke til kommentar

Noen som har tips til en salong med tilbyr skikkelig ekstra service i området rundt Lillestrøm/strømmen/Gjelleråsen, Gjerdrum. Skriv her og ikke i PM slik at alle andre får mulighet til å se det også:)

Lenke til kommentar

Det er i hvert fall moe muffins i mosen oppe på Gjerdrum.

Thaisalongen i andre etasje har jo vært der en stund og har i annonsene vært overtydelig på at det ikke var noe tull å få der. (Jeg fikk selvsagt HE begge gangene jeg var der i fjor likevel.)

I det siste har det dukket opp masse annonser for jenter som visstnok jobber privat fra en leilighet rett borti gata. Nye jenter hele tiden med ganske likelydende annonser og samme priser. 

Du får sikkert det du ber om, om du betaler godt nok, men jeg er skeptisk.

Lenke til kommentar

Noen som kan tipse om lekne frekke  thai jenter som virkelig kan kunsten å massere støle kropper kombinert med å  pirre og forføre  deg gjennom massasjen i området  Strømmen/Lillestrøm / Oslo. Tenker ikke på 5mim  avsluttende HE.  Det er uinteressant. Send gjerne PM.

Lenke til kommentar
3 timer siden, Bulle skrev:

Det er i hvert fall moe muffins i mosen oppe på Gjerdrum.

Thaisalongen i andre etasje har jo vært der en stund og har i annonsene vært overtydelig på at det ikke var noe tull å få der. (Jeg fikk selvsagt HE begge gangene jeg var der i fjor likevel.)

I det siste har det dukket opp masse annonser for jenter som visstnok jobber privat fra en leilighet rett borti gata. Nye jenter hele tiden med ganske likelydende annonser og samme priser. 

Du får sikkert det du ber om, om du betaler godt nok, men jeg er skeptisk.

Kan bekrefte dette. Fikk dog ikke mer enn HE og dama "kvelte" avslutningen. Men hun er ikke der lenger. Var ei større jente nå. Veldig pen i ansikt ;)

Lenke til kommentar
På 22.6.2020 den 21.58, Norwayboy skrev:

Kan bekrefte dette. Fikk dog ikke mer enn HE og dama "kvelte" avslutningen. Men hun er ikke der lenger. Var ei større jente nå. Veldig pen i ansikt ;)

Fortsatt ikke utvidet meny?

Var hos en litt fyldigere der ifjor, dårlig utvalg av tjenester og høye priser

Lenke til kommentar
18 timer siden, luksusmann skrev:

Fortsatt ikke utvidet meny?

Var hos en litt fyldigere der ifjor, dårlig utvalg av tjenester og høye priser

Ikke noe nytt der som jeg vet dessverre. Har vært flere forskjellige, men kun HE. Sikkert pga det var ny massør hver gang.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...