Skrevet Desember 1, 2018 7 år Hei Jeg er en jente på 29 år bosatt i Grenland. Kommer fra Tønsberg. jeg ser etter en Sugardaddy som ønsker og gi meg penger mot at jeg gir han Nytelse og sexuelle opplevelser utenom det vanlige. Jeg er en pen kvinne med middels mørkt hår, har en fin kropp som bærer preg av graviditet/fødsel. Jeg er i 1.76 høy. Har en normal figur. Ta kontakt på Pm om mer info om meg og evt treff. Jeg har aldri gjort dette før, ønsker å prøve ut mine fantasier. Kyss og koz fra din fremtidige Jenny ❤️❤️❤️ Endret Desember 1, 2018 7 år av Jennyjenta
Skrevet Juni 25, 2019 6 år På 1.12.2018 den 20.43, Gjest Jennyjenta skrev: Jeg er ledig for kos i kveld ❤️ Er du fortsatt ledig, hvor mye
Skrevet Juli 11, 2020 5 år På 1.12.2018 den 19.18, Gjest Jennyjenta skrev: Hei Jeg er en jente på 29 år bosatt i Grenland. Kommer fra Tønsberg. jeg ser etter en Sugardaddy som ønsker og gi meg penger mot at jeg gir han Nytelse og sexuelle opplevelser utenom det vanlige. Jeg er en pen kvinne med middels mørkt hår, har en fin kropp som bærer preg av graviditet/fødsel. Jeg er i 1.76 høy. Har en normal figur. Ta kontakt på Pm om mer info om meg og evt treff. Jeg har aldri gjort dette før, ønsker å prøve ut mine fantasier. Kyss og koz fra din fremtidige Jenny ❤️❤️❤️ Legg til damian_098 for mer info
Skrevet Oktober 7, 2020 5 år På 1.12.2018 den 19.18, Gjest Jennyjenta skrev: Hei Jeg er en jente på 29 år bosatt i Grenland. Kommer fra Tønsberg. jeg ser etter en Sugardaddy som ønsker og gi meg penger mot at jeg gir han Nytelse og sexuelle opplevelser utenom det vanlige. Jeg er en pen kvinne med middels mørkt hår, har en fin kropp som bærer preg av graviditet/fødsel. Jeg er i 1.76 høy. Har en normal figur. Ta kontakt på Pm om mer info om meg og evt treff. Jeg har aldri gjort dette før, ønsker å prøve ut mine fantasier. Kyss og koz fra din fremtidige Jenny ❤️❤️❤️ Vil gjerne være med deg jeg
Skrevet April 7, 2024 1 år Vel, det er 5 og et halvt år side hun la ut dette ønsket, tviler på at noen får pm fra Jennyjenta.