Gå til innhold

Kontaktinfo til Lillian?


jbg9000

Anbefalte innlegg

Jeg mistet tlf min, så jeg har mistet nr til Norske Lillian. Ser at annonsen hennes ikke er aktiv for tiden, men jeg vet at hun er aktiv selv om ikke annonsen er aktiv. Er det noen som kan sende meg nr hennes på en pm? Kunne godt tenke meg en tur til henne igjen :)

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hei,

Flere enn meg som opplever at det er svært vanskelig å få tak i Lillian? 🤔

Jeg har ikke truffet henne, men har ringt henne flere ganger, over mange forskjellige dager..🙄

 

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Hei Dani, jeg vet ikke hvordan hun er i dag, men er hun bare halvparten av det hun var på 90 tallet så er hun fantastisk. Jeg hadde mange gode stunder med henne den tiden hun reiste til Stavanger. Fin kropp å pent ansikt, å var aktiv å likte å utforske. Som sakt, det var på 90 tallet.

Lenke til kommentar
10 timer siden, taloong skrev:

Hei Dani, jeg vet ikke hvordan hun er i dag, men er hun bare halvparten av det hun var på 90 tallet så er hun fantastisk. Jeg hadde mange gode stunder med henne den tiden hun reiste til Stavanger. Fin kropp å pent ansikt, å var aktiv å likte å utforske. Som sakt, det var på 90 tallet.

Hei taloong,

takk! Høres bra ut, men skulle gjerne hatt et referansepunkt som var nyere enn 20 år.

Lenke til kommentar
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...