Gå til innhold

Thai massasje

GunnarLang

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...

Har fått diverse tilbud alle steder utenom TATA Thai hvor det kun er skikkelig massasje som gjelder, men det kan hun tilgjengjeld. Siden det er dette jeg i hovedsak er ute etter har jeg blitt fast kunde der. Før jeg fant dette stedet har jeg prøvd endel steder for å få god massasje og min erfaring er at de fleste bruker alt for mye olje og prøver å få deg på kroken, så du trenger ikke være stamkunde for å motta tilbud om ytterligere massasje.

Hei

En bekejnt labba innom MaiThai I Mikkel sin KronsGt, der fikk han overraskende god massasje ;)

Mener med stamkunde at du får MEEEGET GOD massasje, sånn som du virkelig liker....

Har en bekjent som har besøkt samme dame over en 15, femten, års tid, og han får MEEGGEET GOD

massasje, hun er ikke norsk...48 år ;) , men meget god "holt", han ville ikke si mere :mrgreen:

Han har ikke vært innom TATA THAI ennu, han sier det er for mange bekjente i området... :o

gaga

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Er blitt fortalt at mange thaidamer sliter med lokalene sine og har derfor slått seg sammen .for å spare og for å beskytte hverandre. Det værste er at det oftest er thai mot thai i en mettet bransje og det er helt klart en hard konkurranse for å lokke mest kunder til seg.

For forbrukere er det en fordel siden prisen blir presset ned . Resultat av for mange på et sted. Er en av det eldste thaidamene i byen som har fortalt meg dette.

• 3 weeks later...