Gå til innhold

Malaga


lokeren

Anbefalte innlegg

  • 2 months later...

Av de aller beste hus kong Fredrik har vært på... kanskje d beste!? 50e før kl 16 pr halvt.60e etter kl 16. Ikke alle er like bra, men ingen dårlige erfaringer.. Viktoria og Miryan var visst helt i særklasse....! 2 cumshots pr30 min, samt hinsides gfe, hos begge.. De fantes visst i avd. I Rodrigues 51 gata, klikk på riktig link, da d r to avd. Den andre er ikke forsøkt.

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Vil nevne Scandaloso, rett v flyplassen i malaga. 80e for halvtimen, alt inkludert. Også fine rom.

Trivelig stor bar man treffer jentene i.

Kompis kunne melde om deilige latinas, han hadd e av sine beste opplevelser med..

Sakset fra Marbella tråden..

Ellers et spennende område, m mange muligheter, ryktes det.

Mange setter sikkert stor pris på tilbakemeldinger, om stedene du finner(bruk google), da svært mange reiser dit. spes. på denne tida og fremover.

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Hei

Ny bruker på forumet her. Var greit aktiv på det gamle forumet. Fant ikke dette før en venninne tipset meg om det. Jubel og glede :D

Nå har det seg slik at jeg skal til Malaga i sommer. Der har jeg aldri vært. Og jeg reiser ikke alene på denne turen. Trivelig selvsagt, men det betyr at jeg ikke har anledning til å oppsøke de mer spennende stedene. Og da trenger jeg litt bistand fra erfarne folk.

På slike turer til f.eks Barcelona så var det egentlig bare å stikke innom et thai/kinesisk massasjested så ble det trivelig i løpet av få minutter. Men er det slik i Malaga? Og hvor i så fall. Jeg skal bo i La Malagueta (tror jeg) helt nede ved stranden. Helt topp dersom noen kan anbefale meg et trivelig sted i nærområdet.

Lenke til kommentar
  • 3 months later...

Estark 92 i Fuengirola er en bra plass. Nedlagt hotel som fungerer som horehus. En bar nede hvor maaaaange damer mingler rundt. Var vel minst 30 damer der da jeg var innom. 60-70 for 30 minutt

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Jeg har vært noen turer til Malaga de siste årene og har av og til oppsøkt profesjonelle for litt hygge. :D

Jeg har forsøkt noen annonser fra bl.a. www,pasion.com, men det er lite som stemmer der, for å si det forsiktig. Bildene må anses å være veiledende, i beste fall. I tillegg er det forbausende få som snakker noe annet enn spansk. Det gjelder på andre områder også, restauranter og butikker. Rart at et sted som er så avhengig av turisme er så dårlig på språk...

Det som fungerer for meg, er å kjøre ut til industriområdet Guadalahorce. Det ligger like ved flyplassen og her finner du jenter av alle slag, lyse, mørke, tykke og tynne. Mange fra Øst- Europa og Afrika. Sist jeg var der, plukket jeg opp en ung jente fra Nigeria. Har blitt advart mot dem, siden de bare maser om penger og leverer dårlig... Men denne lille snella var et funn! A-cup, trang mus og ivrig. De afrikanske jentene snakker også stort sett veldig bra engelsk. Ble til at jeg gjorde avtale med henne om å treffes dagen etter og at hun da skulle bli med på hotellet. Treffe ute i bil 20 E og 3 timer på hotell 200 E. Begge treffene var verdt hver eneste euro og vel så det :)

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 10 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...