Gå til innhold

Facefucking/Munnknull


mjau

Anbefalte innlegg

Hej Noresk!

Jag funderar på om ni har några tips på eskorter som låter sig munknullas?

Jag vet att brukern "MJ" och "SARA" från RE gör det, men finns det fler? Ni får gärna ge mig tips, är ny här på forumet, även om jag har varit här inne och kikat en stund.

Lenke til kommentar

"Masha" som er en blond fin jente fra Russland(?) er i alle fall RÅ på det!! Aldri blitt sugd sånn før. Det er også en tysk litt fyldig ung (18 eller 19år) jente som noen ganger annonserer, langt rødt hår og få sperrer...

Lenke til kommentar
  • 1 month later...

Ingen av dem har aktive annonser nå desverre, men er faktisk bare et par dager siden jeg så hun Russiske som jeg nevnte. Jeg tror jeg har kontaktinfo til hun fyldige tyske 19 åringen eventuelt

Lenke til kommentar
  • 3 weeks later...

Laura kan også vurderes ift facefucking/munnknull. Jeg hadde et heftig munnknull av Laura like før jul. Det var ikke bare en blow job, men jeg som var aktiv og munnknullet henne samtidig som jeg mini-fistet hennes vagina. Avsluttet med doggy anal. Hun var naturlig kåt og yr, og jeg er rimelig sikker på at hun fikk orgasme av analsexen. Men det kan selvfølgelig være skuespill...  Uansett var det en topp opplevelse. Det var andre gangen jeg traff henne. Hun gjør OWO, men tillater ikke CIM.

Hun er i skrivende stund ikke aktiv, så jeg har ikke noen link til annonsen. Skal følge med å legge den inn her når jeg ser hennes annonse igjen. 

 

Endret av bobby
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...