Gå til innhold

Ladyboy


taloong

Anbefalte innlegg

Gjest hillebilly
På 17.8.2018 den 17.29, Luring skrev:

Transforu

Hun kan jeg anbefale ja. Likte henne.

 

Tror og 1 time var litt lenger. Ofte er det jo slik att skifte, dusje før og etter og fortsatt ha 5 minutter igjen av en time. (Event avt tid) 

Men ikke med henne, hun kommenterte "nå har det gått en time" når tiden var ute. Men stoppet ikke massasjen, jeg så på klokka, og hun regnet da fra etter skifting og dusjen var ferdig.

Og så gjorde hun ferdig, ikke bråstopp.   

 

og att hun er kjempe hyggelig og søt skader heller ikke.  Jeg kommer ihvertfall tilbake til henne

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
38 minutter siden, Tissefant skrev:

I Fredenborgveien er det en postop transe, veldig flink til å massere som  transene ofte er.

Kan du si noe nærmere hvor i Fredenborgveien hun/han holder til?

Lenke til kommentar
  • 6 months later...
  • 3 weeks later...
På 11.4.2019 den 15.35, taloong skrev:

Hei Igjen,

Kan noen fortelle meg hvilket massasjested  Araya-Ts jobber på?

På forhånd takk :)

 

På 12.4.2019 den 22.15, gjestern skrev:

Gjerne her også :)

Schwensensgate 22. 😊

Lenke til kommentar
  • 7 months later...
  • 2 months later...
  • 1 year later...
På 25.8.2018 den 14.23, Gjest hillebilly skrev:

Hun kan jeg anbefale ja. Likte henne.

 

Tror og 1 time var litt lenger. Ofte er det jo slik att skifte, dusje før og etter og fortsatt ha 5 minutter igjen av en time. (Event avt tid) 

Men ikke med henne, hun kommenterte "nå har det gått en time" når tiden var ute. Men stoppet ikke massasjen, jeg så på klokka, og hun regnet da fra etter skifting og dusjen var ferdig.

Og så gjorde hun ferdig, ikke bråstopp.   

 

og att hun er kjempe hyggelig og søt skader heller ikke.  Jeg kommer ihvertfall tilbake til henne

Hvor er hun nu?

Lenke til kommentar
  • 1 year later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...