Gå til innhold

Eksotisk ebony


Melaninchoco

Anbefalte innlegg

Hei der..Melanin Coco her.. Jeg er eksotisk jente på 20 år 162cm 53 kg. Jeg er beskrevet med fine ben med en rumpe og kropp man sjeldent ser,  svart hår, forførende brune øyne og et hvitt smil som er sikker på å intrigere. Jeg har en kropp som vil opphisse deg, et sinn som vil lokke deg, energi som vil oppdatere deg og en søt ånd som vil holde deg tilbake for mer. Jeg er kvinnen for å stimulere alle dine sanser, jeg er din eksotiske ebony sjokoladebit..

Kommer fra en god bakgrunn og driver med en bra utdannelse samt. at jeg har erfart mye. jeg har reist omfattende og har en naturlig sans for livet og folk. 

Tilbyr god kvalitet av privat selskap da jeg er en luksuseskorte. Et diskret, avslappende, sensuell og lidenskapelig møte med spesiell oppmerksomhet til dine ønsker. 

Jeg er tilgjengelig for kun etniske nordmenn mellom 30-48 år, forretningsmenn og fine herrer som fullt ut setter pris på de finere tingene i livet. En mann som foretrekker kvalitet over kvantitet. En mann som er selektiv med hvem han velger å tilbringe tid med. 
Så, hva sier du?..

Vi kan møte for diskret Outcalls besøk på ditt hotell eller  bolig. Jeg tilbyr for tiden ikke inncalls, men dette vil jeg snart begynne på igjen, ta fortsatt kontakt..

 

Jeg utfører alt av posisjoner utenom 69 og facesitting. 
Alt skal likevel foregå med kondom, og jeg forventer renslighet både før og etter. Dette kan jeg lett se om du ikke har skjønt.

Faste priser og nulltoleranse for pruting.  
outcall
 1t: 5000
2t: 7500
Ekstra time: 1000 
Middagsdate i tilegg? 3000

Hele natten: 20 000


Melaninchoco ... Xx

N / B: for tiden er jeg ikke tilgjengelig på mobil så send meg: navn, alder, mobilnr og tid på: [email protected]
så ringer jeg deg tilbake snarest mulig. 

Det er best å lese annonsen min før du mailer meg. Useriøse menn, plis  ikke skriv til meg


gledes allerede..Xx <3

17764FA4-780D-4CC6-8C01-A18514AC1C57.jpeg

245178DB-AC82-4D67-A6E3-782E5734CD83.jpeg

6571B2A5-E8DF-4F22-95E8-9A7B2CF1F99B.jpeg

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...