Gå til innhold

Mary Mongi


nappe nappe

Anbefalte innlegg

Hvis du ser linken i min forrige post så er annonsen hennes aktiv igjen? Synd å høre om sykdom da, veldig søt person

Jada, men jeg postet noe som forsvant. Ja, selvsagt synd, håper det går bra med alle jentene jeg !

Lenke til kommentar
  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • spenning1

    9

  • nappe nappe

    6

  • Assbandit

    5

  • Rufus

    3

Ja ser hun har startet opp igjen. Det ville jeg ikke trodd. Trodde hun hadde lagt opp for godt. Beklager at jeg spredde litt feil info. Har endel kontakt med henne, men har ikke hørt hun har sagt noe om at hun skal starte igjen. Er litt overasket nå :oops:

Gjest

Lenke til kommentar
  • 5 years later...

På bildene å dømme ser det ut som om denne dama behøver akutt hjelp  meg enn betalende pikk!

Jeg synes dette bare er trist og det burde være en vekker til flere her inne!

Jeg er for prostitusjon, men jeg blir litt betenkt når jeg ser hvordan flere her inne ønsker å hoppe på damer som er tydelig skiltet på vei til bunnen….

Når det er damer som ukritisk tar den i toern, lar deg komme uten kondom og er med på alt, så burde man kanskje heller styre unna enn å juble ut og dele muligheten som byr seg.

Selv ønsker jeg ikke å være med å ødelegge livet til Prostituerte som ikke lenger klarer å forsvare sine egne grenser!

Min oppfordring er å støtte opp under jenter som har integritet og hvor det settes tydelige rammer for en gjensidig hyggelig opplevelse.

Denne dama er åpenbart ødelagt av kjøpere som fullstendig driter i det….

Jeg vil ikke ha koteletter fra grisebønder som driter i dyrevelferd. Så også innen dette produktfeltet.

Oppfordrer alle til å bruke sin forbrukermakt på en konstruktiv måte😃👏

 

 

Endret av Stakan
Lenke til kommentar
På 23.7.2021 den 9.09, Stakan skrev:

Når det er damer som ukritisk tar den i toern, lar deg komme uten kondom og er med på alt, så burde man kanskje heller styre unna enn å juble ut og dele muligheten som byr seg.

 

 

 

Har ikke inntrykk av at hun noen gang har kjørt bb/creampie? Hvor/hvem har kommet med den infoen? Ellers enig med deg. Dette virker som en helt annen jente enn den hun var i starten. Hun trenger nok psykisk hjelp mer enn pikk.

Lenke til kommentar
  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...