Gå til innhold

Mary Mongi


nappe nappe

Anbefalte innlegg

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • spenning1

    9

  • nappe nappe

    6

  • Assbandit

    5

  • Rufus

    3

En kompis hadde en avtale med denne jenta på mandag som var. Hun skulle

komme hjem til han til avtalt tid. 40 minutter etter at han pratet med henne fikk

han melding om at "Something has come up, i cant come to you now". Han svarte

Ok, når er du tilgjengelig og fikk ikke noe svar.Han prøvde å ringe henne igjen i dag,

men intet svar. Uproft opplegg

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
En kompis hadde en avtale med denne jenta på mandag som var. Hun skulle

komme hjem til han til avtalt tid. 40 minutter etter at han pratet med henne fikk

han melding om at "Something has come up, i cant come to you now". Han svarte

Ok, når er du tilgjengelig og fikk ikke noe svar.Han prøvde å ringe henne igjen i dag,

men intet svar. Uproft opplegg

Samme opplevelse her ifølge en bekjent. Han avtalte å møte henne kl 1630 en vakker høstdag. Det var enighet mellom dem om at han skulle ringe en halv time i forveien. Omtrent kl 16 ringte han, men telefonene var slått av. Ok, tenkte han visstnok og tok bussen til Carl Berners plass, området hvor hun holder til. Vel fremme kl 1620 forsøkte han på nytt, men da var det ingen som tok telefonen. Det samme gjentok seg kl 1630, 1640 og til slutt 1645. Da ga han opp. Hun kunne i det minste tatt seg bryet med å avlyse avtalen mente min bekjent. Nei, dette mente han var useriøst.

Lenke til kommentar
En kompis hadde en avtale med denne jenta på mandag som var. Hun skulle

komme hjem til han til avtalt tid. 40 minutter etter at han pratet med henne fikk

han melding om at "Something has come up, i cant come to you now". Han svarte

Ok, når er du tilgjengelig og fikk ikke noe svar.Han prøvde å ringe henne igjen i dag,

men intet svar. Uproft opplegg

Samme opplevelse her ifølge en bekjent. Han avtalte å møte henne kl 1630 en vakker høstdag. Det var enighet mellom dem om at han skulle ringe en halv time i forveien. Omtrent kl 16 ringte han, men telefonene var slått av. Ok, tenkte han visstnok og tok bussen til Carl Berners plass, området hvor hun holder til. Vel fremme kl 1620 forsøkte han på nytt, men da var det ingen som tok telefonen. Det samme gjentok seg kl 1630, 1640 og til slutt 1645. Da ga han opp. Hun kunne i det minste tatt seg bryet med å avlyse avtalen mente min bekjent. Nei, dette mente han var useriøst.

Samme erfaring her. Prøvde å få til en avtale med Mary en søndag for noen uker siden, men etter en masse frem og tilbake, løp det hele ut i sanden.

Lenke til kommentar

WTF! :shock:

Mary er da både en pålitelig og bra eskorte på alle mulige måter. Dessuten er engelsken meget bra, mindre gebrokken enn de fleste nordmenns engelsk vil jeg si.

Kan være litt kresen og hun er allergisk mot utlendinger. Men det er da heller ikke noe negativt slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
WTF! :shock:

Mary er da både en pålitelig og bra eskorte på alle mulige måter. Dessuten er engelsken meget bra, mindre gebrokken enn de fleste nordmenns engelsk vil jeg si.

Kan være litt kresen og hun er allergisk mot utlendinger. Men det er da heller ikke noe negativt slik jeg ser det.

Joda, ifølge min bekjent var hun hyggelig på tråden og det var ingen problemer med engelsken fra hennes side. Hun oppfattet visstnok min bekjents særlige ønsker og han fikk inntrykk av at hun kunne tilfredsstillelse disse. Han ble både skuffet og irritert da det ble taust dra hennes side ved avtalt tidspunkt.

Kanskje han bør gi henne en sjanse til?

Lenke til kommentar

Mary er et godt valg når man først er innenfor dørstokken. Men det er desverre en del kluss med timeplanen hennes. Hun nevnte noe om en ny kjæreste en gang. Hun bruker vel kanskje mer tid på ham nå....det må hun jo få lov til, men da bør hun slutte å booke kunder hun ikke kan/vil følge opp. Da gidder ihvertfall ikke jeg mer.

Lenke til kommentar
  • 4 months later...

Hun oppdaterte bloggen sin på RE i dag om at hun kjedet seg. Les: trenger mannebein å ri på..

(Jeg hadde vært der akkurat nå, dersom høvdingene satt løst hos meg om dagen.)

Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...

Mange damer som skriver det i annonsen. At man betaler kun for tiden man er sammen, og alt som kan skje da er en avgjørelse som skjer mellom voksne mennesker. Altså man har ikke betalt for sex, men for tid sammen.

Gjest

Lenke til kommentar
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

En kompis av meg ringte henne, gjorde avtale, vær på carl berner om 30 minutter. Kompisen var presis, ringte opp, fikk ikke noe svar.

Ventet 10 min, ringte et par ganger til, intet svar. Så kompisen tok med seg badebuksa på stranda i stedet. Fikk aldri noe melding eller

telefon om hva som hadde skjedd. Useriøst, han vil ikke anbefale å legge igjen penger hos denne jenta

Lenke til kommentar
  • 2 months later...

Ser ut som Mary har lagt om stilen på RE. Alle bilder er fjernet utenom et "normalt".

Nå reklameres det for spåing i Tarot kort og annet :shock: og tjenestene er redusert til et minimum.

Noen som vet om hun har lagt om kursen helt?

Hadde tenkt meg på et besøk der, men nå ble jeg litt skeptisk...

Lenke til kommentar
Ser ut som Mary har lagt om stilen på RE. Alle bilder er fjernet utenom et "normalt".

Nå reklameres det for spåing i Tarot kort og annet :shock: og tjenestene er redusert til et minimum.

Noen som vet om hun har lagt om kursen helt?

Hadde tenkt meg på et besøk der, men nå ble jeg litt skeptisk...

At du har blitt litt skeptisk har sikkert Madam Mongi sett i tarotkortene sine eller i krystalkula så hun sitter neppe å venter på deg.

Lenke til kommentar

Kompisen har vært der en gang, noe som virkelig var dårlig. Ikke avtalte tjenester, all over the place, så at hun har begynt med som spådame og tarot forundrer meg ikke.

Her skal dere få en helt gratis og garantert sann spådom, kompisen kommer aldri til å ringe denne jenta igjen.

Lenke til kommentar
  • 1 year later...

Hun er ikke aktiv lenger. Hun har slitt med sykdom de siste årene. Går bedre med henne nå. Hun har flyttet permanent til Norge, er blitt en aktiv borger, lært seg norsk og står på nippet til å starte for seg selv. Har endel kontakt med henne, men det har ingen ting med sex å gjøre.

Gjest

Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...