Gå til innhold

Haugesund Thai Massasje


Gjest

Anbefalte innlegg

På 11.3.2023 den 13.20, kjell 2 skrev:

Hei, jeg er også interessert i p vite hvilke massasje i haugesund som gir happy ending :)

Fikk du noen svar om hva som var verdt og besøke?

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 7 months later...

Har besøkt alle, og samtlige tilbyr dette. Driten er at ikke alle massørene er like attraktive. Og du betaler 500,- for 30 min massasje deretter tusenlapper alt etter hva du ønsker. Jentene som jobber varierer kommer og går noen tilbyr alt mens andre ikke mer enn hj

Lenke til kommentar

Jeg og har vært på så å si alle stedene. Er hva @ArneKskriver. Er 7-800 for 1 time, deretter hva du ønsker. Blir fort dyrt totalt pr besøk. Som regel ønsker de rundt 1500 for b2b etter at du har betalt 800 for en time..

  • Like 1
Lenke til kommentar
  • 4 weeks later...
14 timer siden, airam skrev:

Noen anbefalinger av dem som er i Haugesund nå? :) Feks Nana69?

Møtte henne i januar en gang. Nana er utrolig deilig, fikk b2b av henne, tror jeg betalte 12-1300 for det. Sex skulle hun ha 2500 for, takka fint nei for d. Betaler ikke rundt 3000 for et opphold.. Fant ut den gangen at jeg betaler for 30min(det må du alltid betale på forhånd før massasjen begynner, der iallfall. Jeg vet at de velger å snu deg etter et kvarter, erfaringsmessig. Betaler du for 1 time, skal love deg at du er ut døra etter 40min 😅

  • Like 3
Lenke til kommentar
16 timer siden, airam skrev:

Noen anbefalinger av dem som er i Haugesund nå? :) Feks Nana69?

Nana69 gir deg en veldig god massasje i Evas drakt. Det er forøvrig en veldig fin drakt 😉. Ho holdt nå på ut tiden når jeg var der. En time var en time. Skal tilbake dit 👍

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Det ble besøk hos Nana her om dagen. Kan absolutt anbefales 👍 Hyggelig og gir god massasje. Tiden var ingen problem her, og jeg ble lenger enn booket

  • Like 1
  • Thanks 1
Lenke til kommentar

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...